صحبت‌های آرنولد پیش از بازی با اینتر/ کنایه مدافع لیورپول به سیتیزن‌ها: هنوز سی‌ال نبرده‌اند!

صحبت‌های آرنولد پیش از بازی با اینتر/ کنایه مدافع لیورپول به سیتیزن‌ها: هنوز سی‌ال نبرده‌اند!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع انگلیسی قرمزهای آنفیلد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حساس تیمش مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، ترنت الکساندر آرنولد در نشست خبری پیش از بازی حساس لیورپول مقابل اینتر در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

درباره بردهای یک هیچ؟

"ما همیشه می‌دانستیم که می‌توانیم در روزهایی مانند یکشنبه در بازی‌های خارج از خانه یک بر صفر پیروز شویم. سال‌هاست که این کار را انجام می‌دهیم. این بردها بهترین حس را دارند و از اهمیت زیادی هم برخوردار هستند."

درباره گرفتن سیتی؟

"برای ما مهم است که بازی‌ها را ببریم. ۹ امتیاز فاصله زیادی نیست اما باید تا جایی که می‌توانیم فشار را حفظ کنیم تا فاصله را به شش برسانیم. باید به برد ادامه دهیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد، اما هر چیزی می تواند رخ دهد. اگر لغزیدند، باید به سمتشان جهش کنیم."

درباره گزینه‌های خط حمله؟

"داشتن گزینه‌های زیاد کارمان را آسان‌تر می‌کند. ما به مردم نشان داده‌ایم که می‌توانیم در چندین جبهه رقابت کنیم اما حضور در هر چهار رقابت برای ما خوب است. ما این شانس را داریم که در هفته‌های پیش رو یک جام بگیریم (اشاره به فینال کارابائو کاپ)."

درباره فشردگی بازی‌ها؟

"در این برهه طبیعی است. از ما انتظار می‎رود بازی‌های زیادی انجام دهیم. می‌خواهیم در هر رقابتی حضور داشته باشیم و هر جام را ببریم. برای این کار باید ۵۰/۶۰ بازی در فصل انجام دهید. تیم پشتیبان ما واقعاً حمایتمان می‌کنند."

درباره ژوتا؟

"بازیکن فوق‌العاده. او چیزهای زیادی به تیم اضافه کرده است. دیوگو همه فن حریف است و در همه پست‌ها گلزنی کرده است. انعطاف‌پذیر است و واقعاً خوب بازی کرده است."

درباره عملکرد خود در طول فصل؟

"هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارم. من بازیکن جوانی نیستم اما دوران حرفه‌ای من هنوز در مراحل اولیه است. هنوز در مراحل اولیه هستم و فضای زیادی برای پیشرفتم وجود دارد. من هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن و دست‌یابی دارم. می‎‌خواهم برنده شوم و پیشرفت کنم. از خودمان انتظار داریم که تا جایی که می‌توانیم، در همه رقابت‌ها پیش برویم. فقط لیگ است که نتیجه‌اش در دستان ما نیست. در بقیه جام‌ها، معتقدیم اگر روزمان باشد، می‌توانیم پیروز شویم و هر تیمی را شکست دهیم. معتقدیم که می‌توانیم همه جام‌هایی که در آن‌ها حضور داریم را ببریم."

درباره رکورد پاس گل؟

"احساس می‌کنم فوتبال خوبی بازی می‌کنم. از این فصل لذت می‌برم اما از پایان فصل بیشتر لذت خواهم برد؛ الان زمانی است که بزرگ‌ترین بازی‌ها انجام می‌شود. می‌خواهم جام‌های زیادی ببرم و به تیمم در انجام این‌ کار کمک کنم. امیدواریم که پایان خوبی در ماه می داشته باشیم."

با وجود این همه ستاره و استعداد، تعداد جام‌هایی که می‎برید کم نیست؟

"تا حدی بله. ما احساس ناامیدی نمی‌کنیم زیرا جام‌هایی که به دست آورده‌ایم، بهترین جام‌هایی هستند که می‌توانید کسب کنید. منچستر سیتی با آن تیم قوی‌ای که دارد، هنوز موفق نشده سی ال ببرد؛ اما ما موفق به کسبش شدیم. ما باید هر فصل حداقل یک جام را کسب کنیم. می‌خواهیم هر فصل جام‌ها را درو کنیم."

9404