نشست خبری کلوپ پیش از بازی با اینتر و انتقاد به تغییر قوانین مراحل پلی‌آف

نشست خبری کلوپ پیش از بازی با اینتر و انتقاد به تغییر قوانین مراحل پلی‌آف

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حساس تیمش مقابل نراتزوری شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی حساس امشب لیورپول مقابل اینتر در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

درباره هندرسون و ترکیب کامل؟

"هندرسون آماده است؛ زانوی او ضرب دیده بود اما الان مشکلی وجود ندارد. مصدومیتی نداریم که موضوع بسیار خوبی است. برای این بازی نیاز به بازیکنان آماده داریم و خوب است که امکان انجام پنج تعویض هم وجود دارد."

درباره اینتر؟

"یک تیم بسیار بسیار حرفه‌ای با مربیِ حرفه‌ای است. احتمالاً آن‌ها امسال هم بهترین تیم ایتالیایی هستند. سبک بازی اینتر کاملاً دقیق و خلاقانه است. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی دارند. اگر می‌خواهیم شانسی برای صعود داشته‌ باشیم، باید نمایشی فوق‌العاده ارائه دهیم."

درباره ابطال قانون گل زده در خانه حریف؟

"ما برای برد به زمین می‌رویم. تا وقتی کار تمام نشود، نمی‌توان گفت این موضوع خوب است یا بد. من این قانون را دوست داشتم و نمی‌دانم چرا حذفش کردند؛ اما این موضوع تأثیر زیادی بر نحوه بازی ما ندارد."

درباره ترکیب تیم مقابل اینتر؟

"نمی‌توانم همان ترکیب بازی قبل را بازی دهم، فقط به‌ خاطر این‌که بازی را برده‌ایم! تمام بازیکنان آماده‌اند که موضوع هیجان انگیزی است."

درباره صلاح و مانه؟

"هر دوی آن‌ها به روال عادی همیشگی آماده‌اند. اصلا جای تعجب ندارد."

درباره برگزاری بازی برگشت در آنفیلد؟

"خوب است اما نکته تعیین کننده‌ای نیست. نمی‌خواهیم زیاد به جو آنفیلد تکیه کنیم؛ وقتی به آن نیاز داریم، واقعاً به کمکمان می‌آید اما بهتر است زیاد از حد متکی به آنفیلد نباشیم."

درباره غیبت بارلا؟

"برای ما که بد نشد! او بازیکن بسیار خوبی است. یک هافبک کامل. اما جانشینش ویدال است که او هم در کارش بهترین است و حضور او در زمین خبر خوبی برای ما نیست."

درباره لوئیس دیاز؟

"لوئیس بازیکنی فوق‌العاده و پسر خوبی است. مانند هر بازیکن جدیدی، او برای هماهنگی کامل به زمان نیاز دارد اما همین حالا هم کارش عالی است. او شور و شوق زیادی برای فوتبال دارد و در تمرینات همیشه می‌خندد. تا حالا ‌شبیهش را ندیده بودم!"

9404