صحبت‌های اینزاگی و لائوتارو پیش از بازی حساس امشب اینتر با لیورپول در لیگ قهرمانان

صحبت‌های اینزاگی و لائوتارو پیش از بازی حساس امشب اینتر با لیورپول در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی و مهاجم آرژانتینی نراتزوری پیش از بازی حساس تیمشان مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا با رسانه‌ها گفت و گو کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، سیمونه اینزاگی در نشست خبری پیش از بازی حساس اینتر مقابل لیورپول در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و صحبت‌هایی را مطرح کرد که مهم‌ترین بخش‌های آن را در ادامه می‌خوانید:

"فکر می‌کنم لیورپول یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا است. خوشحالم که باشگاهم، هوادارانم و بازیکنانم لیاقت این را دارند که مقابل چنین تیم با تجربه‌ای بازی کنند. بازی سختی خواهد بود اما تلاش می‌کنیم تا بهترین بازی خود را انجام دهیم."

"آن‌ها رقیب قدرتمندی هستند اما نتیجه در زمین مشخص خواهد شد. نیاز داریم که سبک بازی خود را به حریف تحمیل کنیم؛ برای این کار، بازیکنانم باید با ذهنی باز بازی کنند. برای بُرد به میدان خواهیم رفت. اعتماد به‌ نفس لازم را داریم. می‌خواهیم به مصاف یک تیم بزرگ برویم و برایشان احترام زیادی قائلیم، اما از پیش بازنده نخواهیم بود."

درباره ترکیب دو نفره خط حمله اینتر برای بازی فردا؟

"هر سه مهاجم ما یعنی مارتینز، ژکو، سانچز شانس یکسانی برای بازی کردن دارند. بازی‌های پر فشار زیادی انجام داده‌ایم و باید وضعیت بدنی آن‌ها را بررسی کنیم؛دو نفر از آن‌ها بازی خواهند کرد و بعد از آخرین تمرین قبل از مسابقه، این تصمیم را خواهم گرفت. ما با یک باشگاه برتر مثل لیورپول با افراد بسیار قوی روبه‌رو هستیم اما هر بازی صفر صفر شروع می‌شود."

درباره دیدن بازی‌های لیورپول؟

"ما مسابقه آن‌ها مقابل میلان و جدیدترین مسابقه‌های آن‌ها را دیده‌ایم. لیورپولی‌ها بازیکنان بزرگی در هر پست دارند، یک مربی عالی، یک تیم عالی! اگر ما یک پاس اشتباه بدهیم، آن‌ها می‌توانند هر لحظه ضد حمله بزنند. آن‌ها فن‌دایک و آلیسون را دارند که پاس‌های بلند خوبی می‌دهند. دو مدافع کناری فوق‌العاده دارند و می‌توانند در هر قسمت از بازی برای ما مشکل ایجاد کنند."

همچنین خلاصه‌ای از صحبت‌های لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی افعی‌ها را که در خصوص تقابل امشب تیمش برابر ليورپول بیان کرده، در ادامه می‌خوانید:

"ما هفته‌هایی را که برای ما اساسی بود، پشت سر گذاشتیم؛ می‌خواهم به تیم کمک کنم. رؤیای ما ادامه دادن به همین وضعیت است. اینتر می‌خواهد قهرمان این داستان باشد. هدف ما این است که نگذاریم آن‌ها گل بزنند؛ آن‌ها بازیکنان قدرتمند زیادی دارند و ما باید به خصوص در مرحله غیر مالکیت خوب باشیم تا حملات آن‌ها را محدود کنیم. این مهم‌ترین بازی دوران حرفه‌ای من با پیراهن اینتر خواهد بود و ما می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم."

9404