واکنش دخیا به سیو فوق‌العاده‌اش که سبب کلین‌شیت و تثبیت برد تیمش مقابل برایتون شد

واکنش دخیا به سیو فوق‌العاده‌اش که سبب کلین‌شیت و تثبیت برد تیمش مقابل برایتون شد

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان ملی‌پوش و اسپانیایی شیاطین سرخ در پایان پیروزی شب گذشته تیمش مقابل برایتون با خبرنگاران رسانه‌ها گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، داوید دخیا، سنگربان تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در پیروزی شب گذشته تیمش مقابل برایتون نیز با انجام یکی دو مورد سیو دیدنی و فوق‌العاده، در کسب سه امتیاز توسط شیاطین سرخ نقشی مهم ایفا کرد. دخیا در پایان این دیدار، درباره شرایط خود و تیمش در این مسابقه با خبرنگاران رسانه‌ها گفت و گویی انجام داد که مهم‌ترین صحبت‌های سنگربان اسپانیایی منچستری‌ها را در ادامه می‌خوانید:

درباره آن سیو فوق‌العاده در نیمه اول؟

"این حقیقتا یک سیو عالی بود و همچنین خیلی سخت؛ در آن لحظه این یک سیو بزرگ بود زیرا ما توانستیم کلین‌شیت را حفظ کنیم."

"ما باید برای چیزی بیشتر از حضور در جمع چهار تیم برتر جدول بجنگیم ولی این حقیقت است؛ تیم‌های زیادی برای این جایگاه می‌جنگند و با توجه به کیفیتی که داریم، ما باید امتیازهای زیادی را کسب کنیم."

"همیشه عالی است وقتی سه امتیاز کامل مسابقه را می‌گیریم؛ به خصوص بعد از این که چند بازی آخر را مساوی کرده بودیم، همه ما شدیداً خوشحال هستیم."

"ما می‌دانستیم که برایتون یکی از تیم‌هایی است که با توپ خیلی خوب بازی می‌کند؛ خیلی خوب پرس می‌کند و برای من تیم بسیار خوب و قابل احترامی است. ما نیمه دوم را بهتر شروع کردیم و ما گل زدیم؛ آن‌ها یک اخراجی دادند و این سه امتیاز ارزشمندی بود که آن را به دست آوردیم."

"دستور کار در بین دو نیمه این بود که ما در خانه بازی می‌کنیم پس باید در نیمه دوم فشار بالایی بیاوریم و آوردیم؛ ما بازی را بعد از ده نفره شدن حریف، کنترل کردیم. این موضوع برای حریف یک طلسم و از دست دادن تمرکز حدوداً پنج دقیقه‌ای بود که در نتیجه آن، اخراجی دادند اما پس از آن، آن‌ها هم دوباره به جریان بازی برگشتند."

9404