نشست خبری رانگنیک پس از غلبه بر برایتون/ واکنش مرد آلمانی به گلزنی رونالدو

نشست خبری رانگنیک پس از غلبه بر برایتون/ واکنش مرد آلمانی به گلزنی رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی شیاطین سرخ بعد از کسب پیروزی دو گله شب گذشته مقابل برایتون در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، رالف رانگنیک، سرمربی منچستر یونایتد در نشست خبری بعد از کسب پیروزی دو بر صفر شب گذشته برابر برایتون حاضر شد. مهم‌ترین بخش از صحبت‌های پروفسور آلمانی نیمکت منچستری‌ها در این نشست خبری را در ادامه می‌خوانید:

"این برد خیلی مهمی بود، خصوصا بعد از طی یک نیمه اولی که خوب نبودیم. نیمه دوم بیشتر تهاجمی بازی کردیم و برد بسیار با ارزشی کسب کردیم."

درباره گل کریستیانو؟

"یک گل فوق‌العاده زیبا و مهم از کریستیانو؛ او همیشه سعی می‌کند به هم تیمی‌اش کمک کند و در این دیدار عملکرد خوبی داشت."

"بازی متفاوتی بعد از کارت قرمز ارائه دادیم. باید خیلی زودتر کار رو یکسره می‌کردیم ولی به قدر کافی در زدن ضربات خودمان خطرناک ظاهر نشدیم."

"من می‌توانم درک کنم که برای هواداران منچستر یونایتد این که برایتون شصت درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد، چیزی نیست که می‌خواهند ببینند."

"در پایان بسیار مهم بود که سه امتیاز را در برابر تیم روی فرم برایتون به دست آوردیم.

"در ۱۰ دقیقه اول نیمه دوم، لحظات موفق بیشتری داشتیم و این باعث شد که بتوانیم پیش بیفتیم."

درباره سبک بازی؟

"ما به دو وینگر خود گفتیم که به مدافعین وسط تیم حریف نزدیک شوند تا مدافعین کناری‌مان نفوذ کنند و برای مدافعین کناری حریف مزاحمت ایجاد کنند. این کار باعث شد حریف در سمت الانگا یک کارت قرمز دریافت کند. ما باید زودتر نتیجه را به سود خود برمی‌گرداندیم. البته هنوز به قدر کافی خطرناک نیستیم."

"ما متوجه شدیم که آن‌ها غالباً توپ را در اختیار دارند و فقط در چند موقعیت خاص توانستیم توپ را قطع کنیم. می‌توانستیم که به ترکیب سه دفاعی هم تبدیل شویم اما تصمیم گرفتیم با ریسک بیشتری به 1-3-2-4 بچسبیم و نتیجه داد."

"این برد بعد از کسب سه تساوی، بسیار مهم بود. این بسیار مهم بود و یک بازی فشرده دیگر مقابل لیدز یونایتد خواهیم داشت؛ فوتبال پر سرعتی به مدت 95 دقیقه انجام دادیم و باید ریکاوری کنیم و در روز یکشنبه برای الند رود که استادیوم لیدز است، در فرم مناسب خود باشیم."

"سمت راست آن‌ها با لمپتی سمت خطرناکی بود. لمپتی پانزده دقیقه در جلو بازی کرد، تقریباً مانند یک وینگر راست و به همین دلیل تصمیم گرفتیم الکس تلس را برای حمایت از لوک شاو در آن سمت به زمین بیاوریم."

درباره داوید دخیا و سیو عالی او؟

"در ده الی دوازده دیدار اخیر ما هر بار این اتفاق افتاده است و او با یک یا گاهی چند  سیو عالی، ما را نجات داده است. به خاطر همین است که ما یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا را در اختیار داریم."

"نتیجه بازی باید سه هیچ یا چهار هیچ می‌شد تا دقیقه هفتاد و پنج اما مقداری فقدان اطمینان و کمبود اعتماد به نفس جلوی دروازه حریف وجود داشت که به خاطر نتایج تساوی چند مسابقه اخیرمان، طبیعی بود و به زودی از بین می‌رود."

9404