رسمی؛ دو ستاره رئال مادرید دیدار برگشت مقابل پی‌اس‎جی را از دست دادند

رسمی؛ دو ستاره رئال مادرید دیدار برگشت مقابل پی‌اس‎جی را از دست دادند

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو و فرلاند مندی به خاطر 3 کارته شدن، دیدار برگشت رئال مادرید مقابل پاریسن ژرمن در روز 9 مارس را از دست دادند. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب دو تیم پاریسن ژرمن و رئال مادرید از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان این بازی حساس، پی‌اس‌جی با تک گل زیبای کیلیان امباپه در دقیقه 90+4 به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کرد. اما تنها گل ثانیه آخری سوپر استار فرانسوی نبود که باعث ناراحتی رئالی‌ها شد، بلکه حالا آن‌ها دو ستاره اصلی خود را برای بازی برگشت نیز ندارند. 

در جریان این دیدار، هافبک تنومند برزیلی در نیمه اول بعد از تکلی که روی پای لئاندرو پارادس زد، کارت زرد گرفت. البته شدت خطا کمی بالا بود، اما داور بعد از بررسی مجدد با VAR نظرش را تغییر نداد و به همان کارت زرد بسنده کرد، اما همین کارت نیز باعث شد تا آنچلوتی برای بازی برگشت مشکل بیشتری داشته باشد و حالا باید بدون یکی از مهم ترین مهره‌هاش، به فکر برنده شدن باشد. 

فرلاند مندی نیز پس از توپی که پای آسنسیو جدا شد، مرتکب خطا روی دانیلو پریرا هافبک پی‌اس‎جی شد و داور نیز سریعا او را با کارت زرد جریمه کرد تا به همراه کاسمیرو، دو غایب بزرگ رئال برای بازی برگشت باشند.

4416