اتفاقی جالب؛ گلزنی رونالدو یک دقیقه پس از پنالتی خراب کردن مسی

اتفاقی جالب؛ گلزنی رونالدو یک دقیقه پس از پنالتی خراب کردن مسی

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن موفق شد با نتیجه یک بر صفر رئال مادرید را در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد اما در این بازی لیونل مسی عملکرد جالبی نداشت و یک پنالتی را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، به طور همزمان در ورزشگاه اولدترافورد و در رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد به مصاف برایتون رفته بود و کریستیانو رونالدو هم مشغول بازی مقابل برایتون بود. در واقع مسی و رونالدو در این شب شگفت انگیز دنیای فوتبال، به طور همزمان بازی داشتند. اتفاق جالبی که در این بازی های همزمان رخ داد این بود که مسی در بازی مقابل رئال مادرید در دقیقه 62 پنالتی خود را از دست داد و حدود یک دقیقه بعد که در بازی منچستر یونایتد دقیقه 51 می شد، کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی شد و دروازه برایتون را باز کرد و بدین ترتیب روند ناکامی های خود در گلزنی را شکست و پایش به گلزنی در سال 2022 میلادی باز شد و باید دید که اکنون و با شکستن این طلسم روندش را به چه شکل ادامه خواهد داد.

به طور کلی این قضیه تبدیل به سوژه ای برای برخی از رسانه ها شد که لیونل مسی در بازی خود یک پنالتی را از دست داد و حدود یک دقیقه بعد رونالدو در بازی دیگر گلزنی کرد.

1470