شیاطین سرخ با گلزنی رونالدو بالاخره طعم برد را چشیدند

شیاطین سرخ با گلزنی رونالدو بالاخره طعم برد را چشیدند

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد موفق شد در یک دیدار خانگی مقابل برایتون با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیدند تا بعد از 2 تساوی متوالی، کمی اوضاع را سروسامان بدهند. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از ساعت 23:45 به وقت تهران دو تیم منچستریونایتد و برایتون، دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس را در ورزشگاه الدترافورد برگزار کردند. دو تیم در حالی مقابل هم صف آرایی می‌کردند که شیاطین سرخ با 24 بازی و 50 امتیاز در رتبه پنجم و برایتون با 23 بازی و 33 امتیاز در جایگاه نهم قرار داشتند. رالف رانگنیک در دو بازی اخیر خود نتوانسته بود به پیروزی برسد و در صورت ناکامی در این دیدار، باید فشار زیادی را از سوی رسانه‌ها و هواداران این باشگاه تحمل می‌کرد. 

در نیمه اول شاهد یک بازی هجومی از سوی برایتون مهمان بودیم. آن‌ها در الدترافورد توپ و میدان را در اختیار داشتند و چندین بار می‌توانستند دروازه داوید دخیا را باز کنند، اما مهاجمان این تیم با بی دقتی فرصت‌ها را از دست دادند تا من یونایتد از نیمه اول جان سالم به در ببرد. 

در نیمه دوم منچستریونایتد موفق شد خیلی سریع توسط کریستیانو رونالدو در دقیقه 51 به گل برسد. فوق ستاره پرتغالی با این گل، به نوار ناکامی‌هایش در گلزنی پس از 6 بازی پایان داد. در دقیقه 61 لوئیس دانک مدافع برایتون با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا در عرض چند دقیقه همه امیدهای تیم مهمان از بین برود.در دقیقه 90+7 نیز برونو فرناندز گل دوم را زد و من یونایتد با نتیجه 2-0 پیروز میدان شد. 

4416