پرسپولیس در نیم فصل دوم؛ چهار ورودی جدید

پرسپولیس در نیم فصل دوم؛ چهار ورودی جدید

پایگاه خبری فوتبالی- احمد گوهری و رامین رضاییان به همراه دو بازیکن تاجیک تنها بازیکنان جدید پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پرسپولیس در حالی اولین بازی نیم فصل دوم خود را سپری کرد که رامین رضاییان در تهران مشغول انجام معاینات پزشکی بود و احمد گوهری نیز روی نیمکت حضور داشت اما دو بازیکن تاجیک، وحدت حنانوف و منوچهر صفروف در ترکیب اصلی به میدان رفتند و نمایش قابل قبولی هم داشتند.

صفروف و حنانوف که به عنوان سهمیه آزاد و در آستانه آغاز نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس ملحق شدند تا اولین بازی نیم فصل دوم مورد استفاده قرار نگرفتند تا این سوال از یحیی گل‌محمدی پیش بیاید که چرا از آنها به عنوان سهمیه فیفا استفاده کرد تا برای جذب بازیکن آزاد پرسپولیس محدودیت به وجود بیاید؟ اما در ماجرای رامین رضاییان، سرخها هوشمندی به خرج دادند و در آخرین ساعات قرارداد او را ثبت کردند تا به این ترتیب این بازیکن مثل احمد گوهری سهمیه نقل و انتقال زمستانی باشد.

نکته مهم اینکه از جمع بازیکنان پرسپولیس مهدی شیری و بوژیدار رادوشوویچ خارج شدند تا در این عکس دسته جمعی در حاشیه تمرین حضور نداشته باشند.

از بین بازیکنانی که این قاب را تشکیل داده‌اند، علاوه بر دو بازیکن تاجیک، رامین رضاییان، رضا اسدی، علی نعمتی، حامد پاکدل، احمد گوهری و علیرضا ابراهیمی 8 بازیکنی هستند که سابقه قهرمانی با پرسپولیس را ندارند و به دنبال اولین قهرمانی در نیم فصل پیش رو خواهند بود.

6641