تمایل مهاجم درخشان این روزهای چلسی، برای انتقال به آرسنال

تمایل مهاجم درخشان این روزهای چلسی، برای انتقال به آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم آلبانیایی چلسی، که به‌صورت قرضی در ساوتهمپتون حضور دارد، آماده‌است تا در تابستان از این باشگاه جدا شود و آرسنال یکی از مقصدهای محبوب این بازیکن به‌حساب می‌آید.

به گزارش فوتبالی، آرماندو بروجا در این فصل به صورت قرضی در ساوتهمپتون عملکرد تاثیرگذاری داشته و 7 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است.

بازی‌های این مهاجم 20 ساله، توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب کرده است، اما توپچی‌ها که با میکل آرتتا ناامیدانه درتلاش برای جذب یک جانشین طولانی‌مدت برای پیرامریک اوبامیانگ هستند، در رقابت با باشگاه‌های انگلیسی از شانس بالاتری برخوردارند.

آرسنال در ژانویه برای جذب دوشان ولاهوویچ اقدام کرد، اما این بازیکن صربستانی یوونتوس را انتخاب کرد. الکساندر ایساک نیز گزینه دیگر توپچی‌ها بود، اما آن‌ها تمایلی به فعالسازی بند آزادسازی 74.4 میلیون پوندی این بازیکن سوئدی نداشتند.

بروجا گزینه ارزان‌تری نسبت به دو بازیکن دیگر است و اکسپرس ادعا می‌کند  که پس از پایان دوره قرضی‌اش در ساوتهمپتون، آماده انتقال به امارات است.

بازیکن آلبانیایی البته، مشکلی برای ماندن در استمفوردبریج ندارد، ولی درخواست حضور در ترکیب اصلی تیم را دارد و با توجه به حضور بازیکنانی مانند کای هاورتز و روملو لوکاکو، تحقق این خواسته بعید به نظر می‌رسد.

ساوتهمپتون دوست دارد بروجا را به صورت دائمی به خدمت بگیرد، اما جاه‌طلبی او خواهان پیوستن به تیمی‌است که شانس بازی در اروپا را برای او فراهم کند.

صرف نظر از اینکه آیا باشگاه در جمع چهار تیم برتر قرار می گیرد یا خیر، قرار است بودجه قابل توجهی برای جذب یک مهاجم در اختیار آرتتا قرار گیرد.

مالکان آرسنال از سرمربی اسپانیایی تیمشان برای ایجاد تغییرات عمده در تیم حمایت کرده‌اند و معتقد اند که رویکرد او به باشگاه کمک خواهد کرد.

9719