تفاوت اصلی بایرن‌مونیخ با سایر تیم‌های بزرگ از دید ستاره فرانسوی

تفاوت اصلی بایرن‌مونیخ با سایر تیم‌های بزرگ از دید ستاره فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر فرانسوی باواریایی ها معتقد است که شرایط و جو بایرن مونیخ تفاوت ویژه‌ای با سایر باشگاه‌های دنیا دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، کینگزلی کومان یکی از بازیکنانی بود که با وجود شایعات فراوان در نهایت با بایرن مونیخ به توافق رسید و قرارداد جدیدی منعقد کرد. این وینگر فرانسوی معتقد است که بایرن مونیخ تفاوت ویژه‌ای با سایر باشگاه‌های بزرگ دنیا دارد و می‌گوید: "بایرن مونیخ هم پول دارد؛ اما نه به اندازه اکثر باشگاه‌های انگلیسی یا پاری سن ژرمن. ولی به هر حال این هدف اصلی نیست. تیم ما واقعاً یک تیم است. ما یک چیز واحد هستیم که حتی در شرایط سخت همدیگر را رها نمی‌کنیم. این مهم‌ترین چیز است."

کینگزلی کومان همچنین به تمجید از جو بایرن مونیخ برای پیشرفت بازیکنان جوان پرداخت: "ما افراد زیادی در اطراف تیم خود داریم که بسیار خوب کار می‌کنند. خوشحالم که می‌بینم بازیکنان جوان بیشتری در این جا رشد می‌کنند. جمال خیلی خیلی خوب است. شما می‌توانید تشخیص دهید که چه کسی استعداد دارد. من این را در اولین تمرین زمانی که فقط هفده سال داشت، احساس کردم. او کیفیت زیادی دارد و بهتر و بهتر می‌شود. گام به گام از نظر جسمی رشد می‌کند و مرد می‌شود. این برای ما بسیار خوب است. نیانزو نیز خیلی خوب تمرین می‌کند، جدی و با انگیزه است. گاهی اوقات فقط باید صبور باشید و به خودتان زمان بدهید. تانگوی آماده است، او قطعاً این را نشان می‌دهد و با استعدادهایی مانند او، جمال یا  استانیشیچ، ما برای چند سال آینده بسیار مجهز هستیم."

9404