حمله شدید اسطوره منچستریونایتد به رونالدو: او خودخواه و یک الگوی بد برای جوانان است

حمله شدید اسطوره منچستریونایتد به رونالدو: او خودخواه و یک الگوی بد برای جوانان است

پایگاه خبری فوتبالی - پل اینس هافبک سابق منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی 36 ساله را یک فرد خودخواه و یک الگوی نامناسب خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در این فصل روزهای غم انگیز زیادی را تجربه کرده است. شکست‎‌های تحقیر آمیز مقابل منچسترسیتی و لیورپول، منجر به اخراج شدن اوله گونر سولشر و روی کار آمدن رالف رانگنیک شد، اما آن‌ها زیر نظر این سرمربی موقت آلمانی تنها کمی پیشرفت داشته‌اند و هنوز نتوانسته‌اند نقاط ضعف را پوشش دهند. 

به نقل از سایت مارکا، در تابستان گذشته برنده پنج توپ طلا با مبلغ 20 میلیون پوند از یوونتوس جدا شد و به منچستریونایتد بازگشت. او در این فصل چندین بار توسط اسطوره‌های باشگاه از جمله گری نویل و روی کین به خاطر طرز رفتارش مورد انتقاد قرار گرفته و حالا پل اینس نیز از فرصت استفاده کرد و به سان گفت: "شما هم به این فکر می‌کنید که چرا من یونایتد به سراغ جذب هالند نرفت؟ به نظرم اصلا به رونالدو نیازی نبود، اما حقیقت این است که همه فکر می‎‌کردند او قرار است به منچسترسیتی برود. همه در وهله اول از خرید رونالدو راضی نبود و اگر او نبود، آن‌ها الان در لیگ قهرمانان حضور نداشتند. مردم می‎گفتند که حضور رونالدو باعث پیشرفت جوانان یونایتد خواهد شد و ما فکر می‌کردیم این قضیه درست است. اما فقط به رفتارهای اخیرش توجه کنید. بعد از شکست‌ها به سراغ هواداران نمی‌رود و فقط از دست بازیکنان دیگر شاکی است. او حتی به خودش زحمت نمی‌دهد در مقابل دوربین‌ها، نقش بازی کند. به نظرم رونالدو یک آدم خودخواه و یک الگوی نامناسب است."

4416