نشست خبری رالف رانگنیک پیش از بازی منچستریونایتد مقابل برایتون

نشست خبری رالف رانگنیک پیش از بازی منچستریونایتد مقابل برایتون

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی شیاطین سرخ قبل از دیدار فردا شب تیمش مقابل برایتون در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، رالف رانگنیک، سرمربی منچستر یونایتد در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر برایتون، ضمن تأکید بر این که فرد و تلس برای بازی فردا در دسترس خواهند بود ولی کاوانی و ماتیچ همچنان غایب هستند، صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"نیمه اول بازی در دو سه هفته گذشته واقعاً خوب بوده‌ایم و حتی یک گل هم دریافت نکرده‌ایم. قدم بعدی این است که تمرکزمان را از لحاظ فیزیگی و ذهنی و تاکتیکی حفط کنیم. ما خیلی راحت گل می‌خوریم."

"اوضاع ما کاملاً مشخص است. در 11 بازی از 13 بازی گذشته که تیم تحت هدایت من گذرانده است، ما توانسته‌ایم گل اول بازی را به ثمر برسانیم اما موفق نشدیم همه آن بازی‌ها را پیروز شویم. پیروز نشدن در سه بازی گذشته بسیار ناراحت کننده بود. بازیکنان در حال پذیره‌ش ایده‌های بازی ما در زمین هستند و قدم بعدی این است که در کل بازی مانند نیمه اول باشیم."

"در حال حاضر رتبه چهارم و کسب سهمیه همان چیزی است که تیم می‌خواهد و این بزرگ ترین دستاوردی است که در رقابت‌های داخلی می‌تواند برای ما اتفاق بیفتد."

"بازی آسانی مقابل اتلتیکو پیش رو نخواهیم داشت و امیدوارم که به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم و در لیگ ما برای کسب رتبه خواهیم جنگید."

"در‌ مورد سانچو، قدمی مانند پیوستن به منچستر یونایتد برای بازیکنی با ۲۱ سال سن قدمی سخت و بزرگ است؛ جیدون از حمایت کامل من برخوردار است. من او را از ۱۷ سالگی می‌شناسم؛ در آن زمان من تلاش کردم که جیدون را متقاعد کنم که به لایپزیش بپیوندد ولی در پایان او به دورتموند پیوست و اگر نخواهیم بگوییم یکی از بهترین وینگرهای اروپا، او حداقل به یکی از بهترین وینگرهای آلمان تبدیل شد."

"چیزی که من گفتم واضح است؛ وقتی شما در سه بازی متوالی با نتیجه یک بر صفر از رقیب خود پیش هستید ولی گل مساوی را دریافت می‌کنید، این مسلما روی ذهنیت بازیکنان تیم تأثیر می‌گذارد.

آن‌ها انسان هستند و مشخصا این یک امر طبیعی است ولی ما باید مؤثرتر عمل کنیم و اگر هم به نتیجه دلخواه خود دست پیدا نکردیم، در زمین بازی منسجم بمانیم؛ این چیزی است که من به آن قدم بعدی می‌گویم."

"درباره رشفورد، همان اتفاقی که برای جیدون افتاد (شروع درخشش در تیم) برای مارکوس هم در هفته‌های آتی رقم می‌خورد."

9404