غیبت قطعی دو بازیکن تاثیرگذار ناپولی برای بازی مقابل بارسلونا

غیبت قطعی دو بازیکن تاثیرگذار ناپولی برای بازی مقابل بارسلونا

متئو پولیتانو و استانیسلاو لوبوتکا، بازی پیش‌روی ناپولی در لیگ اروپا مقابل بارسلونا را از دست دادند.

به گزارش فوتبالی، هر دو بازیکن صبح امروز تحت معاینات پزشکی قرار گرفتند و ناپولی به تازگی خبرهای جدید پزشکی آن‌ها را منتشر کرده است، که نشان می‌دهد دیدار لیگ اروپای روز پنجشنبه مقابل بارسلونا در نیوکمپ را از دست خواهند داد.

مدعی کسب عنوان قهرمانی سری‌آ در این فصل، رسما اعلام کرد که پولیتانو در عضله ران راستش دچار آسیب‌دیدگی است و لوبوتکا از ناحیه دو سر استخوان ران پای راستش دچار کشیدگی شده‌است. هر دو بازیکن برنامه ریکاوری خود را پیش از این آغاز کرده‌اند.

پولیتانو در نیمه دوم تساوی 1-1 روز یکشنبه پارتنوپی مقابل اینتر تعویض‌شد، در حالی که لوبوتکا تا پایان دیدار مقابل نراتزوری در زمین باقی‌ماند. مصدومیت پولیتانو به این معنی است که لوچانو اسپالتی در خط حمله با کمبود گزینه روبرو خواهد شد، زیرا ایروینگ لوزانو نیز به دلیل آسیب‌دیدگی کتف از میادین دور است.

از زمانی که زامبو آنگیسا برای حضور در جام ملت‌های آفریقا در ژانویه به کامرون سفر کرد، لوبوتکا به یک بازیکن ثابت در خط‌میانی ناپولی تبدیل شد. بازیکن قرضی فولام در نیمه‌دوم دیدار مقابل اینتر جای فابیان رویز را گرفت و انتظار می رود در جدال برابر بارسلونا از ابتدا در ترکیب انتخابی اسپالتی حضور داشته‌باشد.

9719