سرنوشت‌ ملی‌پوش اسپانیایی چلسی هفته آینده مشخص می‌شود

سرنوشت‌ ملی‌پوش اسپانیایی چلسی هفته آینده مشخص می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس گزارش یک نشریه اسپانیایی، مدافع کناری ملی‌پوش و اسپانیایی آبی‌ها هفته آینده با مدیران باشگاه لندنی برای تعیین تکلیف آینده‌اش دیدار می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو چاپ کشور اسپانیا، این نشریه و سایر رسانه‌های نزدیک به مقامات بارسلونای اسپانیا از علاقه مدیران این باشگاه کاتالانی به سزار آزپیلیکوئتا، مدافع کناری تیم ملی فوتبال اسپانیا و کاپیتان باشگاه چلسی انگلستان خبر می‌دهند و حتی از حاصل شدن توافق شخصی نیز نوشته‌اند. با این حال، این رسانه‌ها بر این‌ که اولویت سزار آزپیلیکوئتا تمدید قرارداد با باشگاه چلسی انگلیس است هم تأکید داشته‌اند.

خبرنگار نشریه موندو دیپورتیوو چنین گزارش می‌دهد که مدیریت باشگاه بارسلونا احتمال این انتقال را به خوبی ارزیابی کرده است. با توجه به این که مدیریت باشگاه چلسی علاوه بر سزار آزپیلیکوئتا، باید قرارداد چندین بازیکن دیگر تیم خود را نیز تمدید کند، بر این اساس این تیم لندنی در موقعیت آسانی قرار ندارد.

با پایان یافتن رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان، حالا سزار آزپیلیکوئتا می‌تواند دوباره به میز انجام مذاکرات بازگردد. این بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی اخیرا افتخارات خود را افزایش داده و تبدیل به اولین بازیکن تیم چلسی شد که در تمام رقابت‌ها و جام‌ها قهرمان شده است.

گفتنی است که نشریه اسپورت کاتالونیا نیز در گزارشی سزار آزپیلیکوئتا را مرد اول باشگاه چلسی در فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل پالیمراس معرفی کرد. در مقطعی از فصل احساس می‌شد که این بازیکن اسپانیایی دچار افت شده و ممکن است جایگاهش را در ترکیب آبی‌های لندنی از دست بدهد؛ اما این بازیکن سی و دو ساله که کاپیتان چلسی نیز هست، نشان داد که در ترکیب تیمش همچنان تأثیرگذار و مهم است. سزار آزپیلیکوئتا طی این فصل در 30 بازی برای آبی‌های لندن به میدان رفته است.

9404