ژست جالب پله پیش از راهی شدن به بیمارستان(عکس)

ژست جالب پله پیش از راهی شدن به بیمارستان(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - پله اسطوره فوتبال برزیل بامداد امروز تصویر نسبتا جالبی از خودش منتشر کرد و در مورد آخرین مراحل درمان خود توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، پله پیش از بازی سوپربول (فینال مسابقات فوتبال آمریکایی) پیامی منتشر کرد و نوشت:" دوستان، من برای روند درمانی ماهانه خود به بیمارستان می روم تا درمانم ادامه پیدا کند. یک تلویزیون بزرگ و پاپ  کورن سفارش داده ام تا بتوانم مسابقه سوپربول را تماشا کنم. بازی را تماشا خواهم کرد هر چند که دوست خوبم تام بردی بازی نمی کند. ممنون از همه پیام های محبت آمیز شما."

پله در ماه های اخیر تحت درمان بیماری خود قرار داشته است و بسیاری از هوادارانش نگران سلامتی وی هستند. سوپربول یکی از پربیننده ترین رویدادهای ورزشی جهان است که شب گذشته بازی فینال میان سینسیناتی بنگالز و لس آنجلس رمز برگزار شد و در نهایت نماینده لس آنجلس با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید. به نظر می رسد که پله نیز یکی از علاقمندان به این مسابقه است و به همین خاطر به گفته خودش با پاپ کورن این بازی را دنبال کرده است. امینم، رپر سرشناس بین دو نیمه سوپربول برای تماشاگران کنسرت اجرا کرد و حتی شاهزاده هری نیز به همراه دوستانش به ورزشگاه رفت و بازی را از نزدیک تماشا کرد.

4125