بازیکن کوکایینی ایتالیایی در 46 سالگی به فوتبال برگشت

بازیکن کوکایینی ایتالیایی در 46 سالگی به فوتبال برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - می توان گفت که فرانچسکو فلاچی شروعی جدید را در زندگی خود داشته است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 46 ساله روز یکشنبه در ترکیب سینیا در لیگ دسته پنجم ایتالیا قرار گرفت. در حقیقت او برای بازگشت به فوتبال دوازده سال منتظر ماند. در سال 2009 زندگی فلاچی کاملا تغییر کرد. در آن زمان در تست دوپینگ مشخص شد که او کوکایین مصرف کرده و دوازده سال از فوتبال بازی کردن محروم شد. در حقیقت این دومین باری بود که نتیجه تست کوکایین وی مثبت شد چرا که در سال 2007 هم این ماده در خونش پیدا شده بود که در آن زمان دو سال محروم شده بود.

فلاچی حالا با اتمام محرومیت 12 ساله به فوتبال برگشته است.  وی یکشنبه ظهر در ورزشگاه بیسانزیو پس از دوازده سال دوباره فوتبال بازی کرد که بیش از هفتصد نفر از هواداران تیمش در ورزشگاه حضور داشتند و او را تشویق کردند.

فلاچی در این بازی با شماره چهارده بازی کرد تا به این باشگاه که در سال 1914 تاسیس شده، ادای احترام کند. بازیکن 46 ساله نیم ساعت بازی کرد که خودش در این باره گفت:" پس از دوازده سال دوباره بازی کردم. مثل تولد دوباره برای من بود و ثابت کردم که دوباره خود را از نو ساخته ام.در ابتدا حالت تهوع داشتم. یک هفته بود که به خاطر استرس نخوابیده بودم اما حالا خیلی خوشحالم و از همه افرادی که به من کمک کردند، تشکر می کنم."

فلاچی پیش از محرومیتش در فیورنتینا، برشا و سمپدوریا بازی کرده بود. او در حال حاضر با 110 گل در 280 بازی سومین گلزن برتر تاریخ سمپدوریا است.وی پیش از محرومیتش 397 بازی انجام داده بود و 135 گل زده بود.

4125