اگر پول برایم مهم بود، به یوونتوس یا چلسی می‌رفتم

اگر پول برایم مهم بود، به یوونتوس یا چلسی می‌رفتم

پایگاه خبری فوتبالی - راجا ناینگولان هافبک سابق تیم‌های رم و اینتر فاش کرد که در گذشته پیشنهاداتی از چلسی و یوونتوس دریافت کرده، اما اصلا علاقه‌ای به مسائل مالی نداشته است. 

به گزارش فوتبالی، این هافبک بلژیکی دوره بسیار خاصی را در فوتبال سپری کرد. او فوتبالش را در پیاچنزا آغاز کرد، اما در کالیاری به شهرت رسید. پس از آن به رم پیوست و در مدت زمان حضورش در المپیکو، به یکی از هافبک‌های بااستعداد فوتبال تبدیل شد. پس از آن، ناینگولان به اینتر رفت، اما در این تیم موفق نبود و دوباره دو دوره قرضی را کالیاری گذراند و در نهایت تابستان گذشته به رویال آنتورپ پیوست و دیگر به صورت کامل از فوتبال ایتالیا جدا شد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، ناینگولان در گفت و گویی با OCW SPORT راجع به دوران فوتبالی و تصمیماتی که اتخاذ کرد، گفت: "من هیچ اهمیتی به پول نمی‌دهم. اگر پول برای در اولویت قرار داشت، من مسیر بسیار متفاوتی را طی می‌کردم. بعد از کالیاری، می‌توانستم به یووه بروم و البته آن‌ها در زمانی که در رم بازی می‌کردم نیز به من علاقه‌مند بودند. اما قضیه فقط این نیست. من از چلسی هم پیشنهاد داشتم، اما ترجیح دادم در شهری باشم که مرا به عنوان یک بازیکن و انسان قبول دارند."

4416