لواندوفسکی و ثبت یک رکورد شخصی جدید در شب باخت تیمش به بوخوم

لواندوفسکی و ثبت یک رکورد شخصی جدید در شب باخت تیمش به بوخوم

پایگاه خبری فوتبالی - در شب ناکامی باواریایی‌ها، مهاجم ملی‌پوش لهستانی آن‌ها توانست یک رکورد شخصی جدید ثبت کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، روبرت لواندوفسکی نمی‌توانست از نتیجه بازی با بوخوم راضی باشد، اما مطمئناً از عملکرد خودش راضی بود. بهترین بازیکن فیفا هر دو گل تیمش را در جریان شکست چهار بر دو بایرن مونیخ برابر بوخوم به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود در این فصل را به عدد بیست و شش رساند. فقط یک بازیکن در تاریخ بوندسلیگا پس از بیست و دو هفته این تعداد گل به ثمر رسانده است و آن بازیکن هم خود روبرت لواندوفسکی است در فصلی که چهل و یک گل به ثمر رساند!

نزدیک به رکوردی جدید:

این مهاجم ملی‌پوش لهستانی مونیخی‌ها شانزده گل از بیست و شش گل خود را در رقابت‌های این فصل در دیدارهای خارج از خانه به ثمر رسانده است که بهترین رکورد شخصی روبرت لواندوفسکی می‌باشد. در واقع، فقط یوپ هاینکس (1973/1974) و تیمو ورنر (2019/2020) در یک فصل در تاریخ مسابقات گل‌های بیشتری در خارج از خانه به ثمر رسانده‌اند (هر دو هفده گل) و روبرت لواندوفسکی در حال حاضر بسیار نزدیک به ربودن این رکورد است.

این بازیکن سی و سه ساله لهستانی در مجموع هفت موقعیت در دیدار مقابل بوخوم از دست داد و آخرین ضربه این مهاجم در دقیقه هشتاد و پنج به تیر افقی دروازه حریف برخورد کرد.

9404