توصیه اسطوره باشگاه چلسی به روملو لوکاکو

توصیه اسطوره باشگاه چلسی به روملو لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی- دیدیه دروگبا معتقد است، که مهاجم بلژیکی چلسی باید انتقادات را بپذیرد و صبور باشد.

به گزارش فوتبالی، درحالی‌که بازیکن بلژیکی در حال حاضر شرایط سختی را پشت سر می گذارد، دیدیه دروگبا، مهاجم سابق چلسی معتقد است که روملو لوکاکو، مهاجم این تیم «باید صبور باشد».

لوکاکو تابستان گذشته با مبلغ 97.5 میلیون پوند از اینتر به چلسی پیوست. با این حال، این بازیکن 28 ساله در طول دومین دوره حضورش در استفموردبریج تا کنون در نشان‌دادن توانایی‌های خود به‌اندازه کافی موفق نبوده‌است.

لوکاکو قبل از انتقال در تابستان گذشته، در بین اهالی فوتبال به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان شناخته می شد. او تقریباً بک‎تنه اینتر تحت هدایت آنتونیو کونته را به اولین قهرمانی 11 سال اخیر این باشگاه در سری آ رساند و توانست 24 گل در 36 بازی لیگ به‌ثمر برساند.

لوکاکو

با این حال، او در این فصل تنها سایه‌ای از لوکاکوی سابق را به نمایش گذاشته و تنها 10 گل در 27 بازی در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

دروگبا پس از اینکه چلسی روز شنبه با شکست دادن پالمیراس در فینال، جام قهرمانی باشگاه‌های جهان را بالای سر برد، درباره زننده گل اول چلسی در پیروزی 2-1 این تیم، صحبت کرد.

دروگبا گفت:

"ما گاها در تماس بوده ایم. من قرار نیست هر روز با روملو صحبت کنم، اما فکر می‌کنم که می داند که باید چه کاری انجام دهد. او تصمیم گرفت به چلسی برگردد و تا حدودی فشار را تجربه کرده است. اما او اینجاست و در حال تلاش برای رهایی از فشارها است."

او اضافه کرد:

"نیازی ندارم به او بگویم [چگونه می‌تواند کاری که دروگبا برای رها شدن از فشارها کرد و تبدیل به اسطوره باشگاه شد را انجام دهد] زیرا فکر می‌کنم آن را دیده‌است. شما باید صبر کنید. به عنوان یک بازیکن بزرگ، شما باید صبور باشید. باید همه انتقادات را بپذیرید. باید به خانه بروی و به این فکرکنی که چگونه می‌توانی بازی خود را بهبود ببخشی و چگونه چیزی به تیمت اضافه کنی."

لوکاکو قبل از گلزنی مقابل الهلال در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان، پنج بازی را بدون گل پشت سر گذاشته بود.

9719