ستاره رئال مادرید به دغل باز بودن متهم شد

ستاره رئال مادرید به دغل باز بودن متهم شد

پایگاه خبری فوتبالی - رائول آلبیول مدافع باتجربه ویارئال، وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید را متقلب و دغل باز خطاب کرد و معتقد است که او خیلی راحت برای گول زدن داوران، خودش را به زمین می‌اندازد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه عصر دو تیم ویارئال و رئال مادرید از چهارچوب هفته بیست و چهارم لالیگا در ورزشگاه دلاسرامیکا مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. یکی از نکات جالب توجه این دیدار، تقابل رائول آلبیول با وینسیوس بود. وینگر جوان لوس بلانکوس پس از برخوردش با ساعد آلبیول، روی زمین افتاد و به همین دلیل، از طرف مدافع ویارئال مورد انتقاد قرار گرفت. 

به نقل از سایت گل، آلبیول مدعی است که اگر برخورد جدی با وینیسیوس شکل می‌گرفت، مهاجم رئال به طور قطعی خونریزی می‌کرد و نیاز به حضور تیم پزشکی در زمین می‌شد. آلبیول که خود در گذشته سابقه بازی کردن با پیراهن سفید رئال مادرید را دارد، در این باره به مووی‌استار+ گفت: "اصلا متوجه نشدم که او دارد به سمتم می‌آید و اگر واقعا او را می‌زدم، به طور قطعی وینیسیوس باید خونریزی می‌کرد. او به صورت تصادفی با شانه‌های من برخورد کرد و بگذارید به این شکل به شما بگویم: 'اگر واقعا با آرنج او را می‌زدم، باید وینیسیوس را از زمین خارج می‌کردند.' او تماما در حال تمارض بود."

4416