وقتی دروازه‌بان میلان با دادن پاس‌گل رکوردی جالب ثبت کرد

وقتی دروازه‌بان میلان با دادن پاس‌گل رکوردی جالب ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در هفته بیست و پنجم از رقابت های سری آ ایتالیا، در ورزشگاه خانگی خود یعنی سن سیرو به مصاف سمپدوریا رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه یک بر صفر این بازی را به سود خود به پایان ببرد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی یک نکته ویژه داشت و آن هم گلزنی رافائل لیائو، بازیکن میلان، روی پاس گل دروازه‌بان میلان یعنی مایک ماینان بود. ماینان در دقیقه 8 بازی از نزدیک دروازه میلان توپ را برای لیائو فرستاد و بازیکن میلان هم نزدیک دروازه شد و همان توپی را که از دروازه بان خودی گرفته بود، به گل تبدیل کرد و بدین ترتیب برای ماینان، دروازه بان میلان، یک پاس گل ثبت شد تا او آماری ویژه را ثبت کند.

آخرین باری که یک دروازه بان از میلان توانسته بود پاس گل بدهد، به سال 2006 میلادی بر می گردد که دیدا توانسته بود برای میلانی ها پاس گل بدهد و اکنون ماینان پس از سالیان سال، آن رکورد را تکرار کرده است و در سال 2022 میلادی برای خود پاس گل ثبت کرده است. بازیکنان میلان پس از این گل به سمت دروازه بان خود آمدند و بابت این پاس گل با از او تشکر کردند و خوشحالی پس از گل را با او شریک شدند.

1470