سوال روز/ دلیل تقاضای هیات رییسه برای حضور نماینده ای اف سی در تهران چیست؟

سوال روز/ دلیل تقاضای هیات رییسه برای حضور نماینده ای اف سی در تهران چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل درخواست دو عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای فرستادن نماینده به جلسه پنجشنبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال چیست؟

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان هستید که جلسه روز پنجشنبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قرار است با دستورجلسه عزل موقت شهاب عزیزی خادم و انتصاب سرپرست جدید برگزار خواهد شد و در صورتی که بیش از نصف حاضران در این جلسه موافق عزل رئیس فدراسیون فوتبال باشند باید تا اواسط اردیبهشت 1402 و برگزاری مجمع عزیزی خادم نمی تواند رییس فدراسیون فوتبال باشد و تا مجمع حتی حق ورود به فدراسیون فوتبال را ندارد.

دیروز و بعد از آنکه احسان اصولی از دبیرکل فدراسیون فوتبال خواهان دعوت از نماینده AFC برای حضور در این جلسه شد، مهرداد سراجی دیگر عضو هیات رئیسه – که کمیته اخلاق در تصمیمی عجیب، او را 6 ماه محروم کرده است – در نامه‌ای به رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان حساسیت ویژه این کنفدراسیون روی اتفاقات اخیر فدراسیون فوتبال و همچنین جلسه روز پنجشنبه شد.

به نظر می‌رسد نگرانی این دو عضو هیات رئیسه به خاطر اقدامات احتمالی عزیزی خادم برای جلسه مهم هیات رئیسه فدراسیون باشد. آنطور که سایت طرفداری نوشته، شهاب عزیزی خادم سعی دارد حمیدرضا مهرعلی و حیدر بهاروند را هم در رای گیری لحاظ کند تا شاید تعداد مخالفان او که گفته می‌شود 7 نفر از 9 عضو قانونی هیات رییسه هستند، کاهش پیدا کند و به حد نصاب نرسد.

در هر حال چون مهرعلی و بهاروند منتخب مجمع نیستند نمی‌توانند در این جلسه حضور پیدا کنند و به همین دلیل اعضای هیات رییسه نامه نوشتند تا با حضور ناظر بین‌المللی جلوی تخلفات اساسنامه ای در جلسه حساس پنجشنبه گرفته شود.

1984