مشکل پیش‌بینی شده دروازه پاری‌سن‌ژرمن مقابل رئال مادرید

مشکل پیش‌بینی شده دروازه پاری‌سن‌ژرمن مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- وجود دو دروازه‌بان مطمئن در ترکیب پی‌اس‌جی و مشکل تقسیم دقایق حضور در ترکیب، پیش از بازی برابر رئال‌مادرید برای این تیم ایجاد مشکل کرده‌است.

به گزارش فوتبالی، یکی از اصلی‌ترین مباحث و اختلافات در رختکن پاری‌سن‌ژرمن، تنها دو روز مانده به بازی لیگ‌قهرمانان‌اروپا برابر رئال‌مادرید، انتخاب دروازه‌بان اصلی تیم در این دیدار است. باشگاه می‌توانست از این مشکل جلوگیری کند، اما درشرایطی که دورنارومای جوان و آینده‌دار را به‌خدمت گرفتند، قرارداد ناواس را هم به مدت یک‌فصل تمدید کردند. به‌نظر می‌رسد ناواس در انتهای فصل پاریس را ترک کند و دوناروما گزینه بلندمدت باشگاه خواهد بود.

درست است که وضعیت فعلی پی‌اس‌جی، شبیه به زمانی است که رئال‌مادرید نتوانست در کنار ناواس، شانس جذب کورتوا را از دست بدهد، همانطور که پی‌اس‌جی شانس جذب دوناروما به صورت آزاد را از دست نداد، اما شاید در پی‌اس‌جی داشتن دو دروازه‌بان سطح اول بیشتر خود را نشان داده است.

ناواس و دوناروما شخصا مشکلی با هم ندارند، اما مشکل بزرگ برای مائوریسیو پوچتینو است، تلاش می‌کند میزان حضور دو دروازه‌بانش در ترکیب را مدیریت می‌کند. تا اینجای فصل، این مشکل مدیریت شده است، اما بازی روز سه‌شنبه مقابل صدرنشین لالیگا، حساس‌ترین بازی فصل پاریسی‌ها تا اینجای فصل است و انتخاب دروازه‌بان اصلی تیم در این دیدار، اصلا چالش کوچکی نیست. دروازه‌بان نیمکت‌نشین در جدال سه‌شنبه، قطعا از انتخاب سرمربی تیمش ناراضی خواهد بود.

اینکه سنگربان ترکیب 11 نفره پی‌اس‌جی مقابل رئال‌مادرید کیست، غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود. دقیقا چیزی که ناواس پیش از این با کورتوا در مادرید تجربه کرده بود. اما، آمار حاکی از حضور دروازه‌بان کاستاریکایی است. چرا که، پوچتینو به شکل نوبتی، دو بازی متوالی از دروازه‌بانانش استفاده می‌کند. بازی مقابل رئال مادرید، دومین بازی متوالی کیلو ناواس به‌حساب می‌آید.

9719