پیروزی خفیف لیورپول در ترف مور/ فاصله با منچسترسیتی بار دیگر تک رقمی شد

پیروزی خفیف لیورپول در ترف مور/ فاصله با منچسترسیتی بار دیگر تک رقمی شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در یک دیدار خارج از خانه و حساس مقابل برنلی به پیروزی خفیف یک بر صفر دست پیدا کرد تا فاصله‌اش با منچسترسیتی به 9 امتیاز کاهش پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، دو تیم برنلی و لیورپول از ساعت 17:30 به وقت تهران در استادیوم ترف مور، مقابل هم قرار گرفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که قرمزها با 51 امتیاز در رده دوم و برنلی با 14 امتیاز در رده بیستم جدول قرار داشت. برنلی هفته گذشته نیز یک تساوی امیدوار کننده در برابر منچستریونایتد کسب کرد و امیدوار بود که با ارائه یک بازی تدافعی و محکم، در این بازی نیز امتیاز بگیرد. 

در نیمه اول بازی آرام آغاز شد و پس از دقایقی برنلی می‌توانست شوک بزرگی به یورگن کلوپ و شاگردانش وارد کند، اما قرمزها بازی را به خوبی کنترل کردند و در دقیقه 40، فابینیو هافبک برزیلی موفق شد قفل دروازه میزبان را باز کند تا لیورپول با پیروزی 0-1 به رختکن برود. 

در نیمه دوم لیورپول اصلا دیگر تهاجمی بازی نکرد و باز هم این برنلی بود که بازی را بهتر آغاز کرد. از دقیقه 70 به بعد لیورپول سعی در کنترل توپ و میدان داشت و در این امر نیز بسیار موفق بود و در نهایت توانست با همان پیروزی 0-1، 3 امتیاز را مال خود کند. 

4416