گزارش‌روز؛ همه گزینه‌های احتمالی تقویت خط حمله شیاطین‌سرخ در تابستان

گزارش‌روز؛ همه گزینه‌های احتمالی تقویت خط حمله شیاطین‌سرخ در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - خط حملۀ شیاطین سرخ به دلیل اتفاقات اخیر، دچار ضعف شده و این تیم باید به فکر جذب یک مهاجم جدید باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه سان چاپ کشور انگلستان، با توجه به سی و هفت ساله شدن کریستیانو رونالدو و آینده بسیار مبهم میسون گرینوود، منچستر یونایتد برای جذب یک مهاجم جدید در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان ۲۰۲۲، تحت فشار قرار دارد.

در همین خصوص خبرنگار نشریه سان گزارش داده که شیاطین سرخ چهار گزینه را برای این منظور شناسایی کرده‌اند. ارلینگ هالند، گزینه بدیهی شیاطین سرخ به شمار می‌رود؛ اما با توجه به این‌که تیم‌های زیادی به دنبال فعال کردن بند جداسازی این ستاره نروژی بروسیا دورتموند آلمان هستند، مدیریت منچستر یونایتد باید به دیگر گزینه‌های خود نیز توجه داشته باشد.

در صورتی که مدیریت باشگاه تاتنهام هاتسپر به دنبال همکاری با سران منچستر یونایتد باشد، هری کین، مهاجم ملی‌پوش انگلیسی اسپرز یک گزینه برای تیم سرخپوش شهر منچستر به شمار می‌رود. دومنیک کالورت لوین از اورتون و لائوتارو مارتینز از اینتر ایتالیا دیگر گزینه‌های مورد نظر منچستر یونایتد می‌باشند.

با فرض این‌که سران باشگاه منچستر یونایتد با رالف رانگینک به عنوان سرمربی تیم خود ادامه ندهند، انتخاب مهاجم بعدی شیاطین سرخ بستگی به نظر سرمربی جدید سرخپوشان منچستری خواهد داشت.

9404