رونالدو به بازیکن جوان منچستریونایتد آب دهان پرت کرد؟

رونالدو به بازیکن جوان منچستریونایتد آب دهان پرت کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد در تساوی تیمش و ساوتهمپتون نتوانست گلزنی کند تا بازی با تساوی یک بر یک به اتمام برسد اما حالا تصویری از وی منتشر شده است که به نظر می رسد که به هم تیمی خود آنتونی الانگا آب دهان پرت می کند هر چند که به نظر می رسد که این اقدام تصادفی و اتفاقی باشد.

به گزارش فوتبالی، یونایتد در این بازی گل اول را زد و پیش افتاد اما برای سومین بار در هشت روز اخیر پیروزی را از دست داد و به تساوی بدون گل رسید تا شانس قرار گرفتن در میان چهار تیم بالای جدول را از دست بدهد.  در این بازی خط حمله یونایتد هشت شوت روانه دروازه حریف کرد اما فقط یک گل به ثبت رساند. به نظر می رسد که یونایتد در زدن ضربات آخر مشکلاتی اساسی دارد.

رونالدو برای ششمین بازی پیاپی فرصت گلزنی را از دست داد و حالا تصویر پرتاب آب دهان توسط وی به هم تیمی 19 ساله اش الانگا به شدت جنجال ساز شده است. هواداران رونالدو معتقدند که این اتفاق کاملا تصادفی بوده و رونالدو قصد پرتاب آب دهان به هم تیمی خود را نداشته است. رونالدو بدترین روند خود در سیزده سال اخیر را تجربه می کند چرا که آخرین باری که در شش بازی متوالی گل نزده بود، به دوره اول حضورش در اولدترافورد برمی گردد.  یونایتد فعلا یک امتیاز از وستهام" width="945.167" height="496.2">

رونالدو در این بازی برای ششمین بازی متوالی از گلزنی باز ماند که این بدترین رکورد سیزده سال اخیرش است. در تصاویر تلویزیونی به طور کامل مشخص نبود که آیا رونالدو عمدا به هم تیمی خود آب دهان پرت کرده یا این مسئله اتفاقی بوده است هر چند که طرفداران ستاره پرتغالی معتقدند که این مسئله کاملا اتفاقی بوده و هیچ تعمدی در کار نبوده است.

رونالدو با کسب تساوی مقابل ساوتهمپتون شانس نزدیک شدن به چهار تیم بالای جدول را از دست داد و فعلا در رتبه پنجم قرار دارد هر چند که تیم هایی نظیر آرسنال و تاتنهام در صورت پیروزی در بازیهای معوقه خود می توانند به آنها برسند و کار را برایشان سخت کنند.

4125