پیکان یک - هوادار 2/ پیکان روی دنده باخت/ سه امتیاز حساس برای عنایتی و تیمش

پیکان یک - هوادار 2/ پیکان روی دنده باخت/ سه امتیاز حساس برای عنایتی و تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار برگشت دو تیم پیکان و هوادار تهران با برتری 2 بر یک هوادار به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در نیمه اول این دیدار دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند. آزاده برای پیکان و شجاعیان برای هوادار در این نیمه گلزنی کردند.

اما در نیمه دوم و در آخرین دقایق بازی، هوادار با گل حسینی موفق شد در بازی پیش افتاده و سه امتیاز دیدار را با همین گل به حساب خود واریز کند.

یکشنبه 24 بهمن

پیکان - هوادار ساعت 15

تیم داوری: مرتضی منصوریان، جعفر مهاجر، امین زاهدی، شبیر بهروزی

ترکیب پیکان

فرهاد مجد کرمانشاهی، بهروز نوروزی فرد، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، غلامرضا ثابت ایمانی، مجتبی حق‌دوست، محمدحسین فلاح، محمدجواد آزاده، ابراهیم صالحی، محمدعلی فرامرزی، اسماعیل بابایی

ترکیب هوادار

مهرداد بشاگردی، معین عباسیان، سید محمد ستاری، نیما انتظاری، سید محمد حسینی، داریوش شجاعیان، روح الله باقری، سید محمد میری، حسین صادقی، مهدی عبدی، محمد جواد محمدی

شرح گل:

پیکان 1 - هوادار 0 (دقیقه29: محمد جواد آزاده): ارسال از سمت چپ پیکان توسط حقدوست در دهانه دروازه با ضربه سر آزاده وارد دروازه بشاگردی شد.

پیکان 1 - هوادار 1 (دقیقه45: داریوش شجاعیان): با شوت بغل پا و فنی شجاعیان از پشت محوطه جریمه دروازه پیکان باز شد تا تیم عنایتی بازنده به رختکن نرود.

پیکان 1 - هوادار 2 (دقیقه 89: سیدمحمد حسینی): سانتر معین عباسیان از روی ضربه کاشته در یک رفت و برگشت داخل محوطه فرود آمد و سید محمد حسینی با یک ضربه بیرون پا دروازه پیکان را باز کرد.

اخطار:

محمدحسین فلاح (20) (55) از پیکان

بابا محمدی (90+1) از هوادار

اخراج:

محمدحسین فلاح (55) از پیکان

6641