رفتار نیمار با من غیرانسانی بود

رفتار نیمار با من غیرانسانی بود

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو گونزالز مدافع مارسی فاش کرد که در جریان دیدار مقابل پاریسن ژرمن در سپتامبر 2020، نیمار رفتار بسیار بدی با او داشته است. 

به گزارش فوتبالی، در جریان بازی پرحاشیه پاریسن ژرمن و المپیک مارسی در سپتامبر 2020، نیمار درگیری شدیدی با آلوارو گونزالز داشت که در نهایت به اخراج مدافع مارسی منجر شد. ستاره برزیلی پاریس بعد بازی مدعی شد که گونزالز از الفاظ نژادپرستانه استفاده کرده و تنها حسرت او، این است که با قدرت بیشتری، مشت به صورتش نزده است.

به نقل از سایت گل، حالا بیش از گذشت یک سال و نیم از آن اتفاق، گونزالز فاش کرد که انتظار چنین رفتاری را از ستاره برزیلی نداشته است. البته او در جریان دیدار دور رفت دو تیم در این فصل، مشکلاتی با لیونل مسی نیز داشت، اما معتقد است که درگیری‌اش با نیمار، بسیار شدیدتر بود. او در این باره به AS گفت: "درگیری من با نیمار بسیار متفاوت‌تر از چیزی بود که با لیونل مسی رخ داد. دوست ندارم که آن حادثه را به یاد بیاورم، چون اتفاقات ناگواری افتاد. رفتار نیمار با من اصلا انسانی نبود و اینگونه مسائل در فوتبال، بخشودنی نیست و من حتی نمی‌خواهم به یاد بیاورم که دقیقا چه اتفاقی رخ داد، چون او خیلی بد با من حرف زد."

4416