ملی‌پوش فوتسال زنان: مسابقات کافا در سطح بازیکنان تیم ملی نیست

ملی‌پوش فوتسال زنان: مسابقات کافا در سطح بازیکنان تیم ملی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش فوتسال زنان گفت: تورنمنت کافا در سطح بازیکنان تیم ایران نیست و امیدوارم فدراسیون دیدارهای دوستانه خوبی را برای تیم ما تدارک ببیند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، آرزو صدقیانی‌زاده اظهار داشت: به اردوی تیم ملی فوتسال زنان دعوت نشدم شاید دلیل آن مصدومیت باشد. هشت ماه از میادین ورزشی دور بودم و در لیگ هم حضور نداشتم به همین دلیل از دعوت نشدن، ناراحت نیستم.

وی افزود: جوانگرایی در تیم ملی خوب است و پیشکسوت‌های فوتسال از آن راضی هستند اما بهتر است تا جوانان در کنار با تجربه‌ها باشند.

ملی‌پوش فوتسال زنان عنوان کرد: بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان در تورنمنت کافا شرکت کردند که سطح آن پایین بود و باید جوانان شرکت می‌کردند و ایده بدی هم نبود تا در کنار با تجربه‌ها در این مسابقات حضور یابند و نتیجه بهتری بگیرند.

وی اضافه کرد: اگر فدراسیون بدنبال تکرار قهرمانی در آسیاست باید اردوهای ملی و دیدارهای دوستانه زیادی برگزار کند و اگر با این منوال پیش برویم، در آسیا هت‌تریک نخواهیم کرد و فدراسیون نباید انتظاری از بازیکنان برای قهرمانی داشته باشد. تنها به رقابت‌هایی اکنون اعزام شدیم که سطح پایینی دارد. مسابقات کافا در سطح بازیکنان تیم ملی نیست.

صدقیانی‌زاده یادآور شد: اگرچه شرایط سنی تعدادی از بازیکنان بالا رفته اما آمادگی جسمانی خوبی در تیم ملی دارند. بهتر است که فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی از با تجربه‌ها در کنار جوانان استفاده کند.

وی ادامه داد: درباره سرمربی جدید تیم ملی نظری نمی دهم و به تصمیمات او احترام می گذارم. مربیگری سلیقه‌ای است و برای وی آرزوی موفقیت دارم.

6641