خشم سعودی‌ها از باخت تحقیرآمیز در جام باشگاه‌های جهان؛ ژاردیم متهم اصلی شد

خشم سعودی‌ها از باخت تحقیرآمیز در جام باشگاه‌های جهان؛ ژاردیم متهم اصلی شد

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناسان و رسانه های عربستان بعد از باخت سنگین الهلال مقابل الاهلی به شدت از سرمربی تیم انتقاد کردند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال الهلال عربستان شب گذشته در بازی رده بندی جام باشگاه های جهان در ابوظبی به مصاف الاهلی مصر رفت.

قهرمان آسیا در نیمه اول بازی دو بازیکن خود را با کارت قرمز داور از دست داد و در نهایت با نتیجه 4 بر صفر مقابل قهرمان قاره آفریقا تحقیر شد.

سعودی ها بعد از این باخت به صورت دسته جمعی علیه ژاردیم سرمربی فرانسوی الهلال موضع گرفتند. سلطان بن نصیب بازیکن اسبق الهلال در این زمینه در مصاحبه با شبکه «اسپورت 24» سعودی، گفت: ژاردیم به هیچ وجه نتوانسته رقیب را خوب آنالیز کند و بدون شک مقصر اصلی این باخت مفتضحانه این مربی است. مسئولان باشگاه باید در این زمینه سریعا وارد عمل شوند.

مساعد الجریسی دیگر کارشناس فوتبال عربستان، گفت: به نظرم ژاردیم در این باخت الهلال 70 درصد مقصر است. بازیکنانی که با بی احتیاطی اخراج شدند هم سهمی از این باخت بزرگ دارند. ولی مربی باید شرایط را خوب می سنجید.

خالد السبع کارشناس فوتبال عربستان در این زمینه، گفت: ترکیبی که ژاردیم برای این بازی انتخاب کرد، عجیب و غریب بود. برای مربی ای در این سطح عجیب است که در بازی رده بندی با این ترکیب وارد زمین شود. او به هیچ وجه نتوانست رقیب را خوب آنالیز کند و مسئول اصلی این باخت او است.

6641