مصاحبه خواندنی الکس دل‌پیرو؛ از شماره پیراهن ولاهوویچ تا تمدید قرارداد دیبالا

مصاحبه خواندنی الکس دل‌پیرو؛ از شماره پیراهن ولاهوویچ تا تمدید قرارداد دیبالا

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم سابق ایتالیا و اسطوره بیانکونری در مصاحبه‌ای، در خصوص شرایط این روزهای بانوی پیر صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس، الساندرو دل‌پیرو، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس که اکنون اسطوره آتزوری و بیانکونری به حساب می‌آید، در مصاحبه‌ای با خبرنگار این شبکه، صحبت‌های مختلفی را مطرح نموده که مهم‌ترین بخش‌های آن را در ادامه می‌خوانید:

"با جذب زکریا و ولاهوویچ، یووه به مسیر درست خود بازگشته است. یووه و دیبالا باید با هم به توافق برسند، شاید با کمی از خود گذشتگی بیشتر؛ قرارداد دیبالا به خاطر مسائل فنی و تاکتیکی و ارزش آن باید تمدید شود، مگر این که یووه یک سورپرایز بزرگ پنهان کرده باشد. سوپرایزی مانند ولاهوویچ".

"کیه‌زا در کجای این تیم بازی خواهد کرد؟ من او را یک مهاجم نمی‌بینم بلکه به عنوان یک هافبک پیشرفته می‌بینم."

"موراتا در نوک؟ بین تیم کنونی یوونتوس و آن تیمی که در سال 2017 به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، شباهت‌هایی می‌بینم. یوونتوس الان پائولو دیبالا، یک مهاجم نوک گل‌زن به نام دوشان ولاهوویچ و آلوارو موراتایی را که مثل ماریو مانژوکیچ در سمت چپ و به شکل عریض به کار گرفته می‌شود را در خط حمله تیم خود می‌بیند. یوونتوس اکنون خط دفاعی محکم و هافبک‌هایی با رویکردهای متفاوت دارد. اگر الگری بتواند از مثلث دیبالا، ولاهوویچ و موراتا به خوبی بهره ببرد، رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا نمی‌تواند غیرممکن باشد".

"مثلث حمله؟ نمی‌توان به آسانی آن‌ها را با هم بازی داد؛ پس از تعویض ولاهوویچ پیشروی تیم کمتر شد. تیم ذهنیت هجومی پیدا کرده است. اکنون دست یووه نه فقط در خط حمله بلکه در اکثر نقاط بازتر است، شور و شوق ولاهوویچ نتایج خوبی به ارمغان می‌آورد."

"دیبالا؟ وقتی مشتری‌های بسیاری داشت، ماند؛ وقتی با پیراهن سنگین و با آن همه توقع بازی می‌کنید، تمام جزئیات مهم است. جنبه روانی هم مهم است. اکنون به نظر می‌رسد که او لحظات سختی را پشت سر گذاشته است. به موقیعت می‌رود و موقعیت می‌سازد."

"اسکودتو؟ اکنون هر بازی تعیین کننده است. سوال امروز این است که آیا در موقعیتی هستید که 6-7 بازی متوالی را ببرید؟ برای من بله، اما قبل از زمستان این طور نبود. وقتی 6-7 مسابقه متوالی برنده شوید، همه چیز تغییر می‌کند. مبارزه می‌تواند دو برابر شود."

"امروز شاهد مشکلات آتالانتا بوده‌ایم. زاپاتا را نخواهند داشت. یوونتوس می‌تواند برنده شود. این احتمال وجود دارد که یوونتوس یک روند مثبت داشته باشد. این خیلی تغییر می‌کند."

"ولاهوویچ؟ او جوان است. وقت دارد که شماره‌اش را هم عوض کند. من قطعاً پوشیدن شماره دیگری را توصیه می‌کنم. او از هیچ چیز نمی‌ترسد، او از سرزمینی می‌آید که همیشه به بازیکنان شخصیتی خوبی می‌دهد. این مسیر خوبی برای او خواهد بود. او با دو گل شروع کرد و انتظار می‌رود هر یکشنبه گلزنی کند. او می‌تواند این کار را انجام دهد."

9404