لحظه‌ای که حوصله دروازه‌بان منچسترسیتی مقابل نوریچ سر رفت!

لحظه‌ای که حوصله دروازه‌بان منچسترسیتی مقابل نوریچ سر رفت!

پایگاه خبری فوتبالی - ادرسون دروازه بان منچسترسیتی به حدی از اتفاقات بازی نوریچ خسته شده بود که تصمیم گرفت که خودش به مرکز زمین بیاید و بازیسازی کند!

به گزارش فوتبالی، تیم پپ گواردیولا به سادگی در مقابل نوریچ سیتی با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد که رحیم استرلینگ هت تریک کرد و فیل فودن گلزنی کرد تا آنها اختلاف دوازده امتیازی خود با تعقیب کنندگانشان را در لیگ انگلیس تثبیت کنند. ادرسون چندان در جریان بازی نقشی نداشت و در کل بازی فقط سه توپگیری داشت. دروازه بان برزیلی برای رفع کسالت و خستگی خود در نیمه دوم تصمیم گرفت که به وسط زمین بیاید و کمی بازیسازی کند.

گلر برزیلی در دقیقه 58 تصمیم گرفت که به میانه زمین بیاید تا با هافبک های تیم پاسکاری کند. او به فودن پاس داد و بعد از آن به سمت دروازه اش رفت. بازی مالکانه منچسترسیتی باعث می شود که حریفان معمولا چندان برای ادرسون آزاری نداشته باشند و به همین خاطر این دروازه بان برزیلی گاهی مجبور می شود که جلو بیاید تا صاحب توپ شود و در جریان بازی قرار بگیرد تا بدنش سرد نشود. دروازه بان سابق بنفیکا  همواره روجریو سنی گلزن ترین دروازه بان تاریخ فوتبال را اسطوره خود می دانسته است. 

ادرسون تجربه حضور در پستی غیر از دروازه بان در دیداری خیریه و ثبت دو گل را هم داشته است که البته به نظر می رسد که او از دروازه بان هایی است که در کار با پایش هم خوب عمل می کند.

4125