خط و نشان منچسترسیتی برای لیورپول با زدن 4 گل

خط و نشان منچسترسیتی برای لیورپول با زدن 4 گل

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد در یک دیدار خارج از خانه مقابل نوریچ سیتی با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد و اختلافش را لیورپول رده دومی حفظ کرد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، شنبه شب از ساعت 21 به وقت تهران، دو تیم نوریچ سیتی و منچسترسیتی در استادیوم کارو رود مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که سیتیزن‌ها با 60 امتیاز در صدر جدول و نوریچ با 17 امتیاز در رده هجدهم قرار داشتند و یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به دسته پائین‌تر محسوب می‌شوند. 

در نیمه اول به جز 5 الی 6 دقیقه، بقیه دقایق بازی کاملا در اختیار شاگردان پپ گواردیولا بود و آن‌ها چندین و چند بار به باز کردن دروازه نوریچ نزدیک شدند، اما در نیمه اول فقط رحیم استرلینگ توانست یک بار دروازه نوریچ با بگشاید. 

در نیمه دوم فیل فودن خیلی سریع در دقیقه 48 اختلاف را دو برابر کرد. در دقیقه 70 استرلینگ برای دومین بار در این بازی گلزنی کرد و البته این پایان کار او در این بازی نبود. در دقیقه 90 سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شد و در ادامه ضربه استرلینگ را گلر نوریچ مهار کرد، اما در نهایت این ملی پوش انگلیسی موفق شد در دقیقه 90+1 هت تریکش را کامل کند. 

4416