با درخشش زننده تک گل فینال لیگ قهرمانان؛ چلسی قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد

با درخشش زننده تک گل فینال لیگ قهرمانان؛ چلسی قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار فینال رقابت های جام باشگاه های جهان، چلسی و پالمیراس به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر یک چلسی در 120 به پایان رسید و آبی های لندن توانستند برای اولین بار قهرمان جام باشگاه های جهان شوند.

به گزارش فوتبالی، چلسی که به عنوان قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پا به رقابت های جام باشگاه های جهان گذاشته بود، مدعی اصلی قهرمانی در این رقابت ها بود و در نهایت هم موفق شد که قهرمان شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد و در تاریخ خود برای اولین بار به این مهم دست یابد. چلسی در فصل 2012/13 هم به خاطر قهرمانی در چمپیونزلیگ 2011/12 در این رقابت ها حاضر شده بود اما موفق به قهرمانی نشد و اکنون توانست ناکامی آن دوران را هم جبران کند.

در این بازی روملو لوکاکو برای چلسی و ویگا برای پالمیراس گل های بازی را در 90 دقیقه به ثمر رساندند و بازی یک بر یک مساوی شد و به وقت های اضافه رفت. در وقت های اضافه این کای هاورتز بود که توانست درخشان ظاهر شود و در نهایت با گل او از روی نقطه پنالتی، چلسی قهرمان این رقابت ها شد. یک بازیکن پالمیراس هم در این بازی به خاطر خطا روی هاورتز اخراج شد.

هاورتز که گل قهرمانی چلسی در چمپیونزلیگ را زده بود، اکنون هم موجب قهرمانی چلسی در جام باشگاه های جهان شد.

خلاصه بازی چلسی - پالمیراس

1470