جدایی بازیکنان تیم تراکتور منتفی شد

جدایی بازیکنان تیم تراکتور منتفی شد

پایگاه خبری فوتبالی- با نزدیکی به ساعات پایانی پنجره زمستانی و حضور واسعی و رزاق پور در دیدار امروز تراکتور، جدایی ستاره های این تیم منتفی شد.

به گزارش فوتبالی، سعید واسعی جزو اولین بازیکنانی بود که احتمال جدایی او از تراکتور وجود داشت. واسعی بعنوان یک ستاره جذب تراکتور شد ولی یک محرومیت طولانی در فصل گذشته و یک مصدومیت در این فصل از او در تراکتور با قامت یک ستاره به نمایش نگذاشت تا در پنجره زمستانی بحث جدایی او از تراکتور مطرح شده و از سپاهان، ذوب آهن و گل گهر بعنوان تیم هایی نام برده شد که خواهان معاوضه این بازیکن شدند ولی در نهایت کار این بازیکن و تراکتور به تمدید یک ساله قرارداد ختم شد تا این تمدید به نوعی ریست شدن روابط فی‌مابین باشد و سعید واسعی در دیدار با صنعت نفت آبادان بعنوان بازیکن جانشین به میدان رفت تا نیم فصل متفاوتی را آغاز کند.

 ابوافضل رزاق پور بعنوان ستاره تیم ملی امید به تراکتور پیوست ولی در آن مقطع تراکتور پر از ستاره ها و کاپیتان های ملی بود تا این بازیکن بعنوان بازیکن قرضی به ماشین سازی برود. رزاق پور در ماشین سازی خوب درخشید و ستاره سبزپوشان تبریز بود تا در نیم فصل گذشته به تراکتور باز گردد و تبدیل به بازیکن اصلی تراکتور شود. رزاق پور جوان در این فصل برای تراکتور خوش درخشید تا در پنجره زمستانی مشتریان خوبی را داشته باشد که جدی ترین خواهان او فولادخوزستان بود که در نهایت تراکتوری ها رضایت خود را برای جدایی  این بازیکن صادر نکردند تا رزاق پور در دیدار امروز بعنوان یار اصلی در ترکیب قرار گیرد.

پیمان بابایی دیگر بازیکن تراکتور بود که در پنجره زمستانی مشتریان دست به نقدی داشت ولی مالک باشگاه تراکتور پیشنهاد ده میلیاردی پرسپولیس را برای رضایت نامه بابایی را رد کرد تا این مهاجم شش گله را در تراکتور نگه دارد. البته بابایی یکی از هفت کرونایی تراکتور بود و در دیدار با صنعت نفت آبادان حضور نداشت.

۴۱۵۴