ردپای رضاییان در آخرین ساعات نقل و انتقالات؛ آخرین صید پرسپولیس از قطر می‌آید؟

ردپای رضاییان در آخرین ساعات نقل و انتقالات؛ آخرین صید پرسپولیس از قطر می‌آید؟

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد پرونده انتقال رامین رضاییان به پرسپولیس هنوز بسته نشده است.

به گزارش فوتبالی، در چند روز گذشته اخباری مبنی بر احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس منتشر شد و این بازیکن در آستانه بازگشت به جمع قرمزپوشان قرار داشت اما در لحظات آخر به دلیل عدم توافق با باشگاه الدحیل بر سر صدور رضایت‌نامه این انتفال منتفی شد.

هم اکنون چند منبع به خبرنگار فوتبالی اطلاع دادند که پرونده حضور این بازیکن در پرسپولیس هنوز بسته نشده و مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز هم به دنبال حل و فصل کردن مشکلات برای حضور این بازیکن در پرسپولیس هستند.

طبق شنیده‌ها در صورت توافق بین طرفین، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد نماینده ای از سوی رامین رضاییان امشب وارد ایران خواهد شد تا مذاکرات بین طرفین را نهایی کرده و رامین رضاییان به باشگاه اسبق خود بازگردد. ظاهرا یکی از نزدیکان درویش، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تقبل کرده مبلغ مورد نظر باشگاه الدحیل را به این پاشگاه پرداخت کند تا رامین رضاییان بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

البته قرارداد رامین رضاییان با باشگاه الدحیل تا این لحظه فسخ نشده است اما این احتمال وجود دارد تا ساعات باقی‌مانده به پایان نقل و انتقالات قراردادش را فسخ کند، حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا بالاخره رامین رضاییان به باشگاه پرسپولیس باز می‌گردد یا خیر؟

۷۶۵۵