بایرن مونیخ مقابل تیم رده یازدهمی له شد

بایرن مونیخ مقابل تیم رده یازدهمی له شد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در یک دیدار خارج از خانه مقابل بوخوم با حساب چهار بر دو شکست خورد تا بار دیگر رقابت در بالای جدول جان بگیرد. 

به گزرش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و دوم بوندس لیگا، از ساعت 18 به وقت تهران دو تیم بوخوم و بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا برابر هم قرار گرفتند. دو تیم در حالی مقابل هم صف آرایی می‌کردند که باواریایی‌ها با 52 امتیاز در صدر جدول و بوخوم با 25 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار داشتند. با توجه به لغزش اخیر بروسیا دورتموند، ناگلزمان می‌توانست با کسب یک پیروزی مطمئن، حاشیه امنیت مطمئنی برای خود ایجاد کند، اما داستان برای او و مردانش به شکل دیگری رقم خورد. 

در نیمه اول بایرن مونیخ مطابق انتظار بازی را هجومی آغاز کرد و موفق شد خیلی سریع توسط روبرت لواندوفسکی در دقیقه 9 به گل اول برسد، اما شادی آن‌ها تنها 5 دقیقه دوام داشت و کریستوفر حساب کار را 1-1 برابر کرد. از دقیقه 38، طوفان بوخوم آغاز شد و آن‌ها ابتدا توسط یورگن لوکادیا با یک گل یش افتادند. دو دقیقه بعد کریستین گامبوا اختلاف را به دو گل افزایش داد و گریت هولتمن در دقیقه 44، نتیجه را چهار بر یک به سود بوخوم کرد تا یک شوک اساسی به مدافع عنوان قهرمانی آلمان داده شود. 

در نیمه دوم بایرن تیم برتر میدان بود و آن‌ها کاملا روی دروازه بوخوم خیمه زده بودند. در دقیقه 75 لواندوفسکی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما در نهایت بایرن با نتیجه عجیب 4-2 مغلوب بوخوم شد. 

4416