مربی شهر خودرو: در بحث تاکتیکی هنوز کار داریم و موقعیت‌ها را به راحتی از دست می‌دهیم

مربی شهر خودرو: در بحث تاکتیکی هنوز کار داریم و موقعیت‌ها را به راحتی از دست می‌دهیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال شهر خودرو در کنفرانس خبری بعد از بازی، تیم مس را مستحق پیروزی دانست و نسبت به شرایط فنی امروز تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، در غیاب داوود سیدعباسی، سلمان تاجدار دستیار اول او که سابقه مربیگری در تیم نود ارومیه را در کارنامه‌اش دارد، به عنوان مربی شهرخودرو در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل مس رفسنجان که همراه با شکست 3-1 تیم مشهدی بود، حاضر شد و پاسخگوی اصحاب رسانه بود.

 تاجدار درباره نمایش شهرخودرو گفت: نیمه اول پایاپای بازی کردیم و می‌توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم اما در نیمه دوم برای جبران گل آمدیم و طبیعی است که در این حالت، تیم مقابل فضای ضد حمله پیدا می‌کند.

 مربی شهر خودرو با تمجید از شرایط فنی مسی‌ها توضیح داد: تیم مس، یکدست و خوب است و چند موقعیت به آنها دادیم و در نیمه دوم 2 گل خوردیم؛ در این نیمه هر چند یک گل زدیم اما یک گل دیگر هم می‌توانستیم به ثمر برسانیم.

 وی افزود: باید نواقص خود را برطرف کنیم؛ در بحث تاکتیکی هنوز کار داریم و موقعیت‌ها را به راحتی از دست می‌دهیم.

 سلمان تاجدار در واکنش به انتقادات خبرنگاران از یارگیری شهر خودرو پاسخ داد: ما دنبال تقویت بودیم و چند بازیکن هم گرفتیم اما در این بازی نتوانستیم استفاده کنیم؛ دنبال بهانه نیستم و سعی می‌کنم بیشتر کار کنم تا اینجا نتایجی که گرفتیم خوب نبوده و از این بابت شرمنده هواداران هستیم.

 مربی شهر خودرو درباره جدایی میلاد کمندانی هم گفت: باید سعی کنیم از حداقل‌های موجود حداکثر استفاده را ببریم ما با وجود کمبود بازیکن، خود را در زمین بازی خلع سلاح نمی‌کنیم و هیچ بازیکنی را نیز بدون تمرین بازی نمی‌دهیم.

۴۱۵۴