ترسناکترین خط حمله لیگ در اختیار مس

ترسناکترین خط حمله لیگ در اختیار مس

پایگاه خبری فوتبالی- برد پرگل مس رفسنجان مقابل شهرخودرو این تیم را صاحب بهترین خط حمله لیگ – تا قبل از بازی فردای استقلال و ذوب آهن – کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیم محمد ربیعی در شروع فصل چندان آماده نبود اما به مرور زمان توانست فرم دلخواهش را پیدا کند. آنها تا پایان هفته پنجم، فقط در یک مسابقه برنده شدند و آن هم مسابقه‌ای بود که به خاطر غیبت باشگاه شهرخودرو، اصلا برگزار نشد. 

مس اما در ادامه توانست چند برد متوالی به دست آورد و در نیم فصل اول به یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر تبدیل شود. اوج کار آنها اما جبران شکست سنگین دور رفت مقابل سپاهان بود که توانستند در رفسنجان شاگردان محرم نویدکیا را با 3 گل از پیش رو بردارند.

پیش از تقابل امروز مس- شهرخودرو بهترین خط حمله لیگ در اختیار شاگردان فرهاد مجیدی و استقلالی‌ها بود اما برد پرگل مس رفسنجان مقابل شهرخودرو باعث شد تا این تیم حالا با 27 گل زده بهترین خط حمله لیگ بیست و یکم تا اینجای کار باشد.

هر چند پنالتی‌ها در چند بازی مس رفسنجان، سه امتیاز را به حساب این تیم واریز کرده اما نباید از کیفیت خوب این تیم در نمایشی که ارائه می‌دهد به راحتی عبور کرد.

مس رفسنجان حتی در تقابل برابر استقلال که مغلوب شد فوتبال به تماشاگرپسندی ارائه کرد و توانست موقعیت‌های زیادی مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی ایجاد کند. شاگردان ربیعی در تقابل با قرمزهای پایتخت نیز در رفسنجان فوتبال خوبی ارائه کردند.

گادوین منشا، محسن آذرباد، فراز امامعلی و مجید علیاری چهار بازیکن هجومی و تاثیرگذار مسی‌ها، نقش تاثیرگذاری در نتایج این تیم و کارهای هجومی آنها داشتند تا مس رفسنجان به یکی از بهترین تیم های حاضر در لیگ بیست و یکم تبدیل شود.

7655