حاشیه بازی نفت آبادان و تراکتور| شادی عجیب منصوریان پس از گل/ اعتراض کیانی پس از تعویض

حاشیه بازی نفت آبادان و تراکتور| شادی عجیب منصوریان پس از گل/ اعتراض کیانی پس از تعویض

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان پس از به ثمر رسیدن گل تیمش مقابل تراکتور شادی عجیبی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، مهدی کیانی که پس از بازگشت به تراکتور اولین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد، پس از خروج از زمین بازوبند کاپیتانی را به محمدرضا اخباری که از ابتدای فصل کاپیتان تبریزی بود، تحویل داد. البته کیانی پس از دادن جای خود به محمد بلبلی به نیمکت‌نشین‌های تراکتور اعتراض کرد.

* بازیکنان نفت در دقایق ابتدایی نیمه دوم اعتقاد داشتند محمدرضا اخباری برای تلف کردن وقت، خودش را روی زمین می‌اندازد و داور باید به وی کارت زرد نشان بدهد.

* علیرضا منصوریان در دقیقه 62 با بلند کردن محمد قنبری، بازیکن تراکتور به وی کمک کرد تا به زمین بازگردد.

* در دقیقه 78 پس از کارت زرد گرفتن حکیم نصاری از داور عباس بوعذار به اشکان خورشیدی معترض شد اما کاپیتان نفتی‌ها برای اینکه این بازیکن هم با دریافت کارت زرد جریمه نشود، وی را با هُل دادن از صحنه دور کرد.

* طالب ریکانی که در دقیقه 80 به بازی آمد در دقیقه 85 با یک شوت از پشت محوطه جریمه که به سر محمد عباس‌زاده برخورد کرد، گل برتری صنعت نفت را به ثمر رساند. وی پس از این گل با درآوردن پیراهن خود شادی گل انجام داد. نکته جالب این است که بعد از به ثمر رسیدن گل ریکانی، علیرضا منصوریان از مقابل نیمکت تیمش خود را به نقطه کررنر زمین تراکتور رساند و در شادی گل شاگردانش شرکت کرد. او پس از این حرکات سجده شکر به جا آورد. 

* درگیری بین بازیکنان دو تیم در دقیقه 87 با دخالت داور به اتمام رسید.

۴۱۵۴