سوژه شدن غذایی که منچستریونایتد به مجریان تلویزیونی داد

سوژه شدن غذایی که منچستریونایتد به مجریان تلویزیونی داد

پایگاه خبری فوتبالی - جیک هومفری مجری شبکه بی تی اسپورت توییتری را در مورد غذایی که باشگاه منچستریونایتد برای بازی مقابل ساوتهمپتون به آنها داده، منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در ادامه مسابقات لیگ انگلیس در اولدترافورد میزبان ساوتهمپتون بودند. هومفری که بازی را در استودیوی بی تی اسپورت به همراه پل اسکولز و گلن هادل تماشا می کرد، غذایی که باشگاه منچستریونایتد به آنها داده بود را مسخره کرد. در حقیقت مدیران یونایتد غذای ساده ای را در اختیار استودیوی بی تی اسپورت قرار داده بودند. هومفری با شکلک خنده این غذا را مسخره کرده و نوشته است:"تخم مرغ همزده و پوره سیب زمینی! عجب! ممنون برای ناهار منچستریونایتد!"

هومفری همچنین تصویری از غذایی که باشگاه منچسترسیتی در یک شب چمپیونزلیگی به آنها داده بود را منتشر کرد و نوشت که بهتر است یونایتدی ها از همسایه هایشان یاد بگیرند. در حقیقت سینی غذای باشگاه منچسترسیتی بسیار باکیفیت و پر و پیمان به نظر می رسد.

البته این اولین باری نیست که در روزهای اخیر مسئله غذای منچستریونایتد جنجال ساز می شود. یک اشتباه فنی باعث شد تا یونایتد در شب حذف مقابل میدلزبورو نتواند غذای 75 هزار هوادارش را بین دو نیمه در ورزشگاه اولدترافورد از طریق بوفه های ورزشگاه تامین کند و شیاطین سرخ در آن شب با گرسنگی از ورزشگاه خارج شدند.

4125