شوخی وحشتناک دو لیورپولی با هوادار منچستریونایتد

شوخی وحشتناک دو لیورپولی با هوادار منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - یک هوادار منچستریونایتد مسافت 400 مایل را طی می کند تا با یک زن ملاقات کند اما در نهایت مواجه می شود که این ماجرا کلا سرکاری بوده و دو هوادار لیورپول که او را در تعطیلات دیده اند، سعی کرده اند که سر کارش بگذارند.

به گزارش فوتبالی، مرد 39 ساله در فیسبوک با زنی به نام "اما" آشنا می شود و مسافت 9 ساعت را از خانه اش در شفیلد تا اسکاتلند طی می کند چرا که تصور می کند که رابطه عاشقانه ای برایش شروع شده است اما وقتی که این هوادار منچستریونایتد به منطقه مذکور می رسد، می فهمد که خبری از "اما" نیست. در حقیقت دو هوادار لیورپول سه ساعت بعد با وی تماس می گیرند و به او می گویند که سر کارش گذاشته اند!

دو هوادار لیورپول مکالمه تلفنی خود با هوادار منچستریونایتد را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند. هوادار یونایتد به آنها می گوید:"کارتان خیلی ظالمانه بود. این همه راه را رانندگی کردم!"

دو هوادار لیورپول و هواداری از منچستریونایتد در تعطیلات در مکزیک با هم ملاقات کرده بودند و با هم در مورد فوتبال گفتگو کرده بودند.دو هوادار لیورپول با نقشه ای طولانی مدت و از طریق یک اکانت جعلی فیسبوک تصمیم گرفتند که حسابی او را سر کار بگذارند چرا که خودشان را یک زن اسکاتلندی به نام "اما" جا زدند و پس از یک ماه گفتگوی آنلاین، با او قرار گذاشتند تا هوادار یونایتد را تحقیر کنند.

4125