معرفی بهترین بازیکن جهان توسط ستاره برزیلی اورتون: می‌خواهم کنارش بازی کنم

معرفی بهترین بازیکن جهان توسط ستاره برزیلی اورتون: می‌خواهم کنارش بازی کنم

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم برزیلی باشگاه اورتون انگلستان معتقد است که لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است و می‌گوید که می‌خواهد کنار این فوق ستاره آرژانتینی بازی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ESPN اسپانیا و برخی رسانه‌های دیگر اروپایی، ریچارلیسون، مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه اورتون انگلستان از علاقه‌مندان و دوستداران لیونل مسی، مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین و فوق ستاره باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه می‌باشد و در ارتباط با کاپیتان محبوب آلبی سلسته چنین اظهار نظر می‌کند: "لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است. مسی اهل یک سیاره دیگری است و من دوست دارم در کنار این فوق ستاره بازی کنم. پیراهن خودم را با پیراهن او عوض کردم. لیونل مسی به صورت صد در صد شایسته و لایق کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های آمریکای جنوبی یا همان کوپا آمریکا بود."

نکته جالب این ماجرا در این جاست که ریچارلیسون پیش از این نیز چندین مرتبه با جابه‌جایی و انتقال به باشگاه فرانسوی پاریسن ژرمن و حضور در پایتخت فرانسه لینک شده و در ارتباط بوده است. مقامات باشگاه پاریسن ژرمن حتی می توانند کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه و این باشگاه را که به احتمال زیاد در انتهای مسابقات فصل جاری راهی لالیگای اسپانیا و باشگاه رئال مادرید خواهد شد، با ریچارلیسون، فوق ستاره برزیلی باشگاه اورتون انگلستان جایگزین کنند.

این بازیکن ملی‌پوش برزیلی بیست و چهار ساله بری مدتی در رادار مدیران باشگاه بارسلونا نیز قرار داشت، اما به نظر می رسد که علاقه کاتالان ها به مهاجم گلزن اورتون چندان جدی نبوده است.

9404