مدافع آرسنال گزینه جانشینی کاپیتان رئال مادرید

مدافع آرسنال گزینه جانشینی کاپیتان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو پس از پانزده فصل با اتمام قراردادش در تابستان از رئال مادرید جدا خواهد شد که حالا رسانه های انگلیس گزارش داده اند که رئال برای جانشینی وی شرایط جذب کیران تیرنی دفاع چپ 24 ساله آرسنال را دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، تیرنی در سال 2019 از سلتیک گلاسکو راهی آرسنال شد. این بازیکن در تیم آرتتا خوب جا افتاده است و تجربه حضور در چمپیونزلیگ را دارد. او در فصل 17-2016 اولین بازی چمپیونزلیگی خود را برای سلتیک مقابل بارسلونا انجام داده بود. قیمت این دفاع چپ اسکاتلندی 30 میلیون یورو تخمین زده می شود که البته شاید رئال حاضر به پرداخت چنین مبلغی برای وی نشود.

مارسلو در زمستان 2007 به رئال مادرید آمد اما در پایان این فصل از تیم می رود. در حال حاضر فرلاند مندی تنها دفاع چپ رئال مادرید است که مارسلو اغلب نیمکت نشین است. رئال البته در تابستان بعدی به دنبال رقیبی برای فرلاند خواهد بود. میگل گوتیرز محصول آکادمی رئال مادرید یا فران گارسیا بازیکن آکادمی رئال که راهی رایو وایکانو شده، گزینه های دیگری هستند که پیرامون رئال مادرید مطرح شده اند. البته داوید آلابا و ناچو فرناندز از ترکیب کنونی رئال مادرید هم توان بازی کردن در پست دفاع چپ را دارند.

4125