نشست خبری مربیان چلسی و پالمیراس پیش از فینال جام باشگاه‌های جهان

نشست خبری مربیان چلسی و پالمیراس پیش از فینال جام باشگاه‌های جهان

پایگاه خبری فوتبالی - مربیان دو تیم فینالیست جام باشگاه‌های جهان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از برگزاری فینال شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اروپایی، ژولت لو، دستیار توماس توخل و عضو کادر فنی چلسی پیش از بازی مقابل پالمیراس در فینال جام باشگاه‌های جهان در نشست خبری صحبت‌هایی را مطرح کرد که مهم‌ترین بخش‌های سخنان او را در ادامه می خوانید: 

درباره پالمیراس؟

"ما اطلاعات زیادی از پالمیراس داریم و بازی‌های زیادی از آن‌ها دیده‌ایم. انتظار یک بازی سخت را خواهیم داشت. کندی و تیاگو سیلوا از هواداران آن‌ها برای ما تعریف کرده‌اند."

درباره وضعیت توخل؟

"همچنان امید داریم که او به اعضای تیم می‌پیوندد. ساعاتی تا بازی باقی‌ مانده اما اگر نتواند خودش را برساند، ما هماهنگی‌های لازم را به مانند قبل انجام داده‌ایم و همه اعضای تیم وضعیت را آنالیز کرده‌اند."

درباره بازیکنان شاخص پالمیراس؟

"من نمی‌خواهم در مورد یک بازیکن صحبت کنم زیرا آن‌ها تیمی قدرتمند دارند. ما بازی گذشته آن‌ها و فینال لیبرتادورس را تماشا کرده‌ایم."

درباره بازگشت ادوارد مندی؟

"همه هم‌تیمی‌هایش از قهرمانی او در جام ملت‌های آفریقا خوشحال هستند. او با انرژی زیادی به کمپ بازگشته و به خوبی ریکاوری انجام داده است. او همراه تیم تمرین کرده و برای حضور درون دروازه آماده است."

درباره بازنشستگی حکیم زیاش از تیم ملی؟

"صحبتی در این مورد ندارم. این تصمیمی بود که به خود حکیم باز می‌گردد. او پر انرژی برای چلسی بازی می‌کند و از بودن در این جا خوشحال است."

درباره حضور کپا یا مندی در فینال؟

"وضعیت خوبی است که هر دو دروازه‌بان اصلی خود را با بهترین فرم در اختیار داریم. ما با توماس توخل در این مورد صحبت خواهیم کرد و تا ساعات پایانی پیش از بازی فرصت داریم. هر کدام که بر روی نیمکت قرار گیرند، نباید ناراحت یا ناامید شوند زیرا عملکردشان در هفته‌های اخیر فوق‌العاده بوده است."

همچنین فریرا، سرمربی پالمیراس نیز در نشست خبری پیش از بازی فینال صحبت‌هایی را بیان کرده که مهم‌ترین بخش‌های آن را در ادامه می خوانید:

"چلسی تیمی است که ۶۵۰ میلیون پوند خرج کرد تا در این رقابت‌ها حضور پیدا کند. پالمیراس ۳۵ میلیون پوند خرج کرد. اما من و بازیکنانم ایمان داریم که ارزش‌های ما، تفاوت را رقم می‌زند."

"من باور دارم که پالمیراس دوباره برنده خواهد شد. ما باید کارهای زیادی انجام دهیم و به تمرکز زیادی نیاز خواهیم داشت. این برنامه من نیست بلکه برنامه ماست."

"ما داریم دربارهٔ حریفی به نام چلسی صحبت می‌کنیم که یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در هر تورنمنتی که بازی می‌کند، است. وقتی آن‌ها در مسیر درستی هستند، می‌برند، می‌برند و می‌برند."

9404