واکنش تئو هرناندز به تمدید قراردادش با باشگاه میلان

واکنش تئو هرناندز به تمدید قراردادش با باشگاه میلان

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع کناری سمت چپ فرانسوی میلان بعد از تمدید قرارداد خود با روسونری با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه میلان و سایر رسانه‌های ایتالیایی، همان طور که پیش‌بینی می‌شد در نهایت عصر دیروز باشگاه میلان با انتشار یک بیانیه خبر تمدید قرارداد تئو هرناندز تا ژوئن سال 2026 را به صورت رسمی اعلام کرد. رسانه میلان نیوز ایتالیا چنین عنوان می کند که دستمزد جدید مدافع فرانسوی روسونری مبلغی در حدود چهار میلیون یورو به ازای هر فصل می باشد. تئو هرناندز پس از تمدید قراردادش گفت: "بسیار خوشحالم. از روز اولی که به این جا آمدم، دوران بسیار فوق‌العاده‌ای با مربی، تیم، مالدینی و سایرین داشتم. دلیلی که باعث تمدید کردن قراردادم شد. حالا باید به همین شکل ادامه بدهیم تا بتوانیم کارهای خوبی انجام دهیم."

مدافع چپ فرانسوی روسونری صحبت‌های دیگری نیز مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

آیا تیم‌های زیادی به دنبال مذاکره با شما بودند؟

"درست است که تیم‌های بسیاری بودند که من را می‌خواستند، اما من فقط به میلان و بودن در این جا فکر کرده‌ام. من این جا کنار هواداران هستم. از بودن در این جا همراه با خانواده، هم‌تیمی هایم و فرزندی که به زودی به دنیا خواهد آمد، بسیار خوشحالم."

مالدینی و ماسارا به شما چه گفتند؟

"کمی شوخی کردیم…! اما چیزی که او می‌خواست به من بگوید، همان چیزی بود که روز اول ورودم به میلان گفته بود. می‌دانم که از همان روز نخست چه چیزی به من گفت."

یکی از بهترین مدافعان کناری جهان تصمیم به ماندن در میلان گرفته است؟

"من هنوز جوان هستم و باید روز به روز پیشرفت کنم. نمی‌خواهم بگویم از دیگران بهتر هستم یا نه و این مردم هستند که باید چنین چیزی را در رابطه با من بگویند. پیولی چه به عنوان فرد و چه به عنوان یک بازیکن، باعث پیشرف من در همه چیز شد."

وقتی مدافع حریف می‌بیند که شما در حال هدف‌گیری برای شوت زدن هستید، چه فکری باید بکند؟

"هولی شِت، باید کنار بروم!"

بستن بازوبند کاپیتانی در تاریخ ششم ژانویه برای اولین بار در میلان؟

"وقتی پیولی گفت که بازوبند را ببندم، اول فکر کردم که شوخی می‌کند اما حقیقت داشت. حتی امیدوار بودم که برای مدت زمان بیشتری بازوبند را داشته باشم."

آیا هارمونی شما با بازیکن‌های تیم به تمدید قرارداد شما با میلان کمک کرد؟

"ما خانواده زیبایی هستیم و مثل یک خانواده واقعی هستیم. این دلیلی است که من در این جا ماندم؛ چرا که از هواداران روسونری و هم‌تیمی هایم راضی و خوشحالم."

بهترین روز شما در میلان از زمان ورودتان به باشگاه؟

"روز اول ورودم بهترین روز بود. وقتی در تیم دیگری بودم و بازی نمی‌کردم، اعتماد به نفس نداشتم. در این جا میلان به من اعتماد به نفس داد و به لطف آن ها به بازیکنی تبدیل شدم که امروز هستم."

9404