مربی تیم ملی مصر در توصیف محمد صلاح: شخصی بزرگ با رفتاری عادی

مربی تیم ملی مصر در توصیف محمد صلاح: شخصی بزرگ با رفتاری عادی

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال مصر و از همکاران کارلوس کی‌روش در این کادر معتقد است که فوق ستاره تیم ملی مصر و مهاجم سرخپوشان شهر بندری لیورپول در مواجهه با شکست، مانند یک انسان معمولی رفتار می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، ال سید، دستیار کارلوس کی‌روش در کادر فنی تیم ملی فوتبال مصر در ارتباط با خصوصیات اخلاقی و فنی - فوتبالی محمد صلاح، فوق ستاره مصری‌ها که در باشگاه لیورپول انگلستان توپ می‌زند، می‌گوید: "محمد صلاح بازیکنی بسیار بزرگ و خاص است اما با رفتاری مانند یک انسان معمولی. زمانی که شما می‌بازید، احساس شکست خوردن دارید و این چیزی بود که ما احساس کردیم. عزم بردن داشتیم. محمد صلاح در رقابت‌های بزرگ اروپایی حضور داشته است و جام‌ها و عناوین و افتخارات زیادی را برنده شده و به نام خود ثبت کرده اما واقعاً می‌خواست به همراه مصر این جام ملت‌های آفریقا را برنده شود."

دستیار کارلوس کی‌روش در کادر فنی تیم ملی فوتبال مصر در ادامه صحبت‌هایش در خصوص این فوق ستاره مصری افزود: "می‌خواهیم به همراه محمد صلاح به جام‌جهانی 2022 قطر برسیم. محمد صلاح مانند دیگر کاپیتان‌های تیم‌های ملی دیگر است، پس حالا بسیار ناامید شده است زیرا می‌خواست در این جام و تورنمنت به هدف خود برسد. کارلوس کی‌روش هم در حال بازسازی تیم ما است، در شرایطی که به سطحی که می‌خواستیم، می‌رسیم."

9404