رئیس بایرن‌مونیخ خیال هواداران را راحت کرد: این ۳ نفر در مونیخ بازنشسته می‌شوند

رئیس بایرن‌مونیخ خیال هواداران را راحت کرد: این ۳ نفر در مونیخ بازنشسته می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود تمدید قرارداد شماری از بازیکنان کلیدی باواریایی‌ها، هنوز قرارداد چند تن از ستاره‌ها و ستون‌های این باشگاه که در سال 2023 میلادی به اتمام می‌رسد، تمدید نشده است. به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مانوئل نویر، توماس مولر و روبرت لواندوفسکی مهم‌ترین بازیکنانی هستند که هر سه قراردادشان در فصل تابستان 2023 به پایان می‌رسد.

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در همین رابطه با اطمینان اعلام کرد که دوران حرفه ای هر سه نفر این بازیکنان در تیم بایرن مونیخ به پایان خواهد رسید: "خوشحال می‌شوم اگر هر سه به دوران حرفه‌ای خود در بایرن پایان دهند. من کاملاً معتقدم که این اتفاق خواهد افتاد. این سه نفر می‌دانند که در بایرن چه دارند. ما نیز از اهمیت این سه بازیکن آگاهیم. توماس مولر همانند Frauenkirche (بنای تاریخی) متعلق به مونیخ و بایرن است."

بایرن در سالیان اخیر چندین ستاره خود را به صورت رایگان یا با مبالغی ناچیز از دست داده است. بعد از خروج رایگان دیوید آلابا و ژروم بواتنگ و همچنین فروش تیاگو با یک‌سوم قیمت، نیکلاس زوله، مدافع ملی‌پوش و آلمانی مونیخی‌ها نیز فصل بعد به صورت رایگان راهی بروسیا دورتموند می‌شود.

هاینر در پایان صحبت‌هایش در مورد برنامه باشگاه برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی در مورد این سه بازیکن کلیدی تیم یعنی لواندوفسکی، نویر و مولر گفت: "ما هنوز کمی زمان داریم؛ آن ها تا سال 2023 قرارداد دارند اما همان طور که گفتم، خوشحال می‌شوم اگر هر سه نفر آن ها کار خود را با ما به پایان برسانند."

9404