واکنش جالب کای هاورتز به حضور چلسی در فینال جام باشگاه‌های جهان در غیاب توخل

واکنش جالب کای هاورتز به حضور چلسی در فینال جام باشگاه‌های جهان در غیاب توخل

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر آلمانی آبی‌های لندنی در خصوص مسابقات جام باشگاه‌های جهان که تیمش هم اکنون در فینال آن حضور دارد، و همچنین عدم حضور توماس توخل همراه تیمش در این رقابت‌ها صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، کای هاورتز، وینگر آلمانی چلسی در ارتباط با رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان و حضور چلسی در دیدار پایانی این تورنمنت می‌گوید: "ما همه می‌دانیم که چلسی نتوانسته است جام باشگاه‌های جهان را ببرد و عنوان قهرمانی در این جام را به دست آورد. این فرصتی است که ممکن است تا آخر عمر، تا آخر دوران بازی فقط یک‌بار نصیبمان شود. برای باشگاه و برای هواداران. این جا هستیم تا این جام را کسب کنیم."

وینگر آلمانی چلسی در ادامه صحبت های خود گفت: "یک یا دو ماه آخر برای همه ما دشوار بوده است. مصدومیت‌های زیاد و موردهای مثبت کرونایی. کنار آمدن با آن‌ها سخت بود. احساس خوبی دارم، روی کارم تمرکز کرده ام. می‌خواهم بازی کنم."

کای هاورتز در پایان سخنانش در خصوص عدم حضور توماس توخل با آبی‌ها در این تورنمنت هم گفت: "عدم حضور توخل سخت است. او رهبر ماست. بسیار سخت است وقتی رهبر حضور نداشته باشد. فقدان بزرگی است. ما همه به اندازه کافی حرفه‌ای هستیم تا راهی برای کنار آمدن با آن پیدا کنیم. بقیه کادر فنی به خوبی آماده شده اند."

9404